Jump to content
  • 0

Website AHS niet meer bereikbaar / Eurostar


Jan366

Question

11 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

De grote "up"date heeft de Eurostar gemold, waardoor idd de panto nu weigert, en vlak daarna is meneer om wat voor reden dan ook verdwenen. Terug gaan naar de vorige versie (al dan niet met een tweede installatie speciaal voor niet meer werkend mat) is het beste wat je kan doen. Er is nog geen nieuwe functionaliteit toegevoegd en ook geen performance verbetering te bekennen, dus je mist (vooralsnog) niks als je terug gaat.

 

En ja, dit is bekend bij DTG, er zijn meerdere topics over op hun forum, maar je kan in principe, zoals altijd, weer die ene vinger krijgen van ze.

 

Bij deze nomineer ik "downdate" voor (TrainSim) woord van het jaar 2023. 🤣

Edited by KerAp
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Gezien hij vlak na de grote DTG downdate verdween, denk ik dat het ermee te maken heeft en hij geen zin had om het te fixen. Ik zou niet op een fix rekenen.

 

Maar wat je wel kan doen: ik heb ooit een trucje gezien waarbij je bestanden als het ware aliast. Je hebt bijvoorbeeld een paar bestanden alleen op locatie A staan, maar windows denkt dat ze daarnaast ook op locatie B staan, alhoewel die bestanden slechts doorlinken naar de daadwerkelijke bestanden op locatie A. Ben ff vergeten hoe dit heet, maar dit bestaat.

 

Je zou zo je assets map in een oudere installatie kunnen aliasen naar de map in je huidige installatie. Dan kan je dezelfde assets map in beide installaties hebben zonder dat het je extra ruimte kost. Dan draai je de oude versie als je over de kanaaltunnel wil, en anders de nieuwe. 😉

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Op 8-11-2023 om 21:46, Mat47 zei:

Ik had de route nog in de contentmap staan en zo veilig gesteld.

Mijn reserve drive had het namelijk begeven. Hoe verzin je het?

 

Ik kamp met hetzelfde probleem. Mijn PC is een halfjaar geleden stuk gegaan en ben daarmee de Lille- Ashford route ook kwijt. Zolang ik mijn backup niet kan vinden krijg ik hem niet terug. Het enige wat ik kan verzinnen is dat iemand met de bestanden deze als download voor ons ter beschikking stelt.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Daarom hebben vrijwel alle webwinkels (buiten Steam natuurlijk) nadrukkelijk in hun voorwaarden opgenomen dat je zelf verantwoordelijk bent voor het maken van een back-up van het installatiebestand (hoe en waar je dat doet is aan jezelf). Doe je dat niet en is de webwinkel een paar jaar later uit de lucht dan heb je helaas gewoon pech. 

 

Ik heb hier het puur over hoe het recht technisch in elkaar steekt, niet of ik het daarmee eens danwel oneens ben.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0
Posted (edited)

Is er iemand bezig om deze Eurostar (class 373/oude) opnieuw te maken?

 

Het probleem met de panto's had ik ook bij Mat 54-57 van 'Dutch Classics' . Zou dit hetzelfde zijn?

Na een update die ik van 'Dutch Classics' gekregen heb werkte toen alles terug normaal.

Zouden zij dit ook kunnen oplossen?

Edited by Jan366
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy