Jump to content
Stem nu op jouw favoriete Screenshot van de Maand! I Cast your vote for your favourite Screenshot of the Month! ×
  • 0

Geen spoordijken..


DieEneRotjoch

Question

Hallo iedereen! ik heb al lang een heel groot probleem bij meerdere routes. bijv bij de HSL lijn ik heb alles geinstallleerd wat nodig is maar toch blijf ik veel dingen missen. met op de voorgrond spoordijken ik zie genoeg rails zweven misschien zijn het geen spoordijken misschien is het wat anders. Heb alles geinstalleerd en nog mis ik dingen weten jullie misschien iets? waar ik ook misschien de kleine dingen kan vinden zoals planten bomen huizen enz die niet in de download lijst staan?

Link to comment
Share on other sites

5 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Die vraag had je hier ook al gesteld.

 

Daar had ik je ook al een antwoord gegeven ivm die missende assets.,

 

De payware versie is niet nodig

Misschien mis je deze assets

 

 

 

Of anders...

je zou dit hulpprogramma kunnen installeren en kijken wat je mist.

 

 

 

 

Edited by Sjef61
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Hoe installeer ik hem? de onderste elke keer faalt hij met installeren? (sorry ben er heel slecht in)

 

Weet u ook toevallig waar ik midden nederland assest kan downloaden? met de link is de download link werkt niet en die is verdwenen

Link to comment
Share on other sites

  • 0
1 uur geleden, Sjef61 zei:

ST Tools moet met je installeren met administratie rechten.

Anders werkt het niet.

 

ST Tools is dat nieuw? ?

 

Als je TS_Tools eenmaal heb geïnstalleerd moet je eerst zelf onder opties het proggie verwijzen naar Railworks.exe

En beheers je het Engels niet al best kun je de taal op dutch zetten, dat werk een stuk makkelijker.

 

 

opties.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy