Jump to content
Er was een korte storing in het gebruik van Ideal. Dit probleem is opgelost! We faced an issue with our Ideal payments. This issue has been solved now. ×
  • 1

Zeer vreemd.....Net nieuwe loc in Steam geïnstalleerd, kan hem nergens meer vinden......


Gohst21

Question

Beste mensen, ik snap hier werkelijk niets van. Zoals boven net een nieuwe add on geïnstalleerd op Steam DB BD 189, voor 2 scenario's waar ik hem miste, kan hem nergens vinden.

 

Ook niet als je het spel opstart en kiest uit de Locs.....Nada....Hopeloos!! 

 

Waar is mijn Loc gebleven....??....Wie kan mij helpen??

DB BR 189.png

20210119171829_1.jpg

22 minuten geleden, Gohst21 zei:

Beste mensen, ik snap hier werkelijk niets van. Zoals boven net een nieuwe add on geïnstalleerd op Steam DB BD 189, voor 2 scenario's waar ik hem miste, kan hem nergens vinden.

 

Ook niet als je het spel opstart en kiest uit de Locs.....Nada....Hopeloos!! 

 

Waar is mijn Loc gebleven....??....Wie kan mij helpen??

DB BR 189.png

20210119171829_1.jpg

 

20210119173847_1.jpg

24 minuten geleden, Gohst21 zei:

Beste mensen, ik snap hier werkelijk niets van. Zoals boven net een nieuwe add on geïnstalleerd op Steam DB BD 189, voor 2 scenario's waar ik hem miste, kan hem nergens vinden.

 

Ook niet als je het spel opstart en kiest uit de Locs.....Nada....Hopeloos!! 

 

Waar is mijn Loc gebleven....??....Wie kan mij helpen??  NU WEL!! Zie laatste foto!!

DB BR 189.png

20210119171829_1.jpg

 

20210119173847_1.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

10 answers to this question

Recommended Posts

  • 1
2 uren geleden, Gohst21 zei:

Ik mis de beginselen. Sommige van U zullen dit raar vinden, maar waar moet ik beginnen? Ik ben eigenlijk iemand van de tutorials, of de uitleg. Ik kan wel kijken waar een trein staat, maar hoe dan verder?

Kijk even hier dat is de mee geleverde manual: https://rail-sim.de/forum/filebase/entry-download/5860-locoswap-fahrzeuge-einfacher-tauschen/?fileID=13107

Link to comment
Share on other sites

  • 1

Met deze lok even zelf een scneario in elkaar zetten of lok wisselen (Swap) in een bestaand scenario. Niet alle loks komen met een scenario. Is eenvoudig te wijzigen in de scenario editor. Wel even de juiste filters aanvinken anders zxie de lok nog niet in beeld.

Edited by rcdevisser
Link to comment
Share on other sites

  • 0
6 uren geleden, Sjef61 zei:

Dus het is opgelost...

Ja, dat hoop ik.....Hoe kan ik deze loc voor een ander scenario inzetten? Hij staat voor Noord West Nederland en de Betuwe Route. Ik neem aan dat het in het scenario ingesteld staat.

DylanJohn10 , net als Sjef61 hebben mij het programma Loco swap aanbevolen. Het werkt, intussen, maar weet niet hiermee om te gaan. Is er geen video Tutorial hier van?

Dat zou een hoop verklaren, en kan je sneller met een programma aan de slag. Mocht er interesse zijn voor eventuele Video Tutorials, houd ik me aanbevolen. Even kijken of er belangstelling voor is,

maar eerst met de mensen in overleg die hier al zolang zijn. Ik lanceer slechts een idee, meer niet.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
14 minuten geleden, Sjef61 zei:

Het gebruik van een bepaalde type loco wordt bepaald door de scenario maker.

Wat begrijp je nog niet van het programmma  locoswap?

 

 

 

Ik mis de beginselen. Sommige van U zullen dit raar vinden, maar waar moet ik beginnen? Ik ben eigenlijk iemand van de tutorials, of de uitleg. Ik kan wel kijken waar een trein staat, maar hoe dan verder?

Link to comment
Share on other sites

  • 0
17 minuten geleden, dylanjohn10 zei:

helaas het scenario doet het niet . ook niet met een ns 186 traxx als spelerstrein.

 

Dank voor de moeite!! Zou het wel lukken met een Repaint, of heeft dat geen zin?? 

Ik vind het Buitengewoon en Fijn dat er meegedacht wordt met mijn vragen!! Stel ik Zeer op prijs!!

1 uur geleden, dylanjohn10 zei:

oke zo doe ik het ongeveer. het enige nadeel is de gekochte 189, staat praktisch niet in de lijst. tenminste niet  bij dtg.

als ik bv christrains aanklik, en laat zoeken. dan zie ik wel de treinen die ik bij christrains heb gekocht.

maar in ieder geval, alles wat links staat als loose consist ,en gemarkeerd is met rood. moet je veranderen.

ook wat in het midden dan staat met rode stip er achter moet vervangen worden .

per scenario wat niet werkt, door loose consist is aardig wat werk.

ik heb in carriere, in een duitse route ,een 189 gereden.

Ik heb een hele lijst van Chris Trains (zie bijlage), maar wil ook graag de originele routes rijde met de originele treinen, dus als iemand mij advies kan geven daarover, Graag!!

Chris Trains Rijtuigen en toebehoren in beheer.pdf

 

11 uren geleden, rcdevisser zei:

Met deze lok even zelf een scenario in elkaar zetten of lok wisselen (Swap) in een bestaand scenario. Niet alle loks komen met een scenario. Is eenvoudig te wijzigen in de scenario editor. Wel even de juiste filters aanvinken anders zie de lok nog niet in beeld.

Dank!! Stel dit Zeer op prijs!! Ik heb nog nooit een scenario gemaakt, dus ben ook heel benieuwd hoe je dat  in elkaar zet..

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Als je originele scenario's wil rijden dan zal je alle gebruikte materieel wat je niet hebt moeten kopen en alle repaints moeten downloaden.

Hier staat hoe je een scenario moet maken

https://simtogether.com/files/file/1366-handleiding-scenario-maken/

 

Begin simpel met een standaard scenario met alleen een spelerstrein.

Als dat werkt maak je er AI in

 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy