Jump to content

Belgische dingetjes


GertMeering

Recommended Posts

Om deze borden zelf te veranderen moet je een repaint maken op het orginele object, ik kan nu niet zo snel uitleggen hoe, maar als je een repaint maakt doe het dan in een eigen map!

 

To change these boards yourself you have to make a repaint on the original object, I can't explain how quickly, but if you do a repaint do it in its own folder!

 

Pour changer ces planches vous-même, vous devez faire un repaint sur l'objet d'origine, je ne peux pas expliquer à quelle vitesse, mais si vous faites un repaint, faites-le dans son propre dossier!

 

Link to comment
Share on other sites

Bonjour Nicotoine2020,

Vous ne pouvez pas changer mes signes, je les ai faits spécialement pour ma ligne. Je vais peut-être ajouter un panneau vide pour que vous puissiez changer les noms.

 

Hallo Nicotoine2020,

Je kan mijn borden niet veranderen, deze heb ik speciaal gemaakt voor mijn lijn. Misschien dat ik er een lege bord bij doe zodat jezelf de namen kan veranderen.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Op 9-3-2022 om 20:11, GertMeering zei:

Bonjour Nicotoine2020,

Vous ne pouvez pas changer mes signes, je les ai faits spécialement pour ma ligne. Je vais peut-être ajouter un panneau vide pour que vous puissiez changer les noms.

 

Hallo Nicotoine2020,

Je kan mijn borden niet veranderen, deze heb ik speciaal gemaakt voor mijn lijn. Misschien dat ik er een lege bord bij doe zodat jezelf de namen kan veranderen.

Thank you for your understanding GretMeering ? it would be much more real with the real Station sign ? Cordially

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ziet er erg mooi uit. Ben benieuwd want er zijn niet zo gek veel Belgische routes.

Word de route ook voorzien van (BR 186 Traxx) TBL1+ bakens?

https://railsimbelgium.com/

 

Succes met het verder bouwen.

Edited by Von Rondstadd
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ter info: in de laatste update voor de TBL1+ update van de Traxx hebben we (theoretisch gezien) alle benodigdheden voor een compatibiliteit met de SKTrains TBL1+ bakens in het script toegevoegd. Echter, wanneer dit getest werd, crashte de testroute en werden de geplaatste Coha Seinen corrupt (bleven altijd op rood staan en gaven verkeerde berichten door bij doorrit van een trein). Hierop hebben we besloten de compatibiliteit met SKTrains TBL1+ bakens niet te garanderen (hoewel ze scripttechnisch gezien wel compatibel zijn), maar we willen inzetten op het compatibel maken van de producten van SKTrains met Coha TBL1+ bakens. Of dit is door middel van een samenwerking tussen RailSimBelgium en SKTrains, of een onafhankelijke update vanuit RailSimBelgium zelf, laat ik nog even in het midden. Maar bij deze wat meer info over de toekomstplannen ?

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Zijn dingen die je/ jullie met SK moeten regelen...

Ik zat te denken aan de bakens van SK idd , of die correct werken weet ik niet ... zelfde geldt idd voor de Traxx.

 

Ik wacht nog even met plaatsen tot duidelijk is wat gewoon goed werkt.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

@GertMeering, als ik het vragen mag? Ben erg benieuwd naar de vorderingen van deze route?

Grt Robert

 

<MOD Sjef61:  Robert, Nee hier na vragen is niet toegestaan.

https://simtogether.com/forums/topic/853-vragen-naar-vorderingen/

>

Edited by Sjef61
Overtreding regels
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy