Jump to content
Stem nu op jouw favoriete Screenshot van de Maand! I Cast your vote for your favourite Screenshot of the Month! ×
  • 0

Haperend beeld


dbdtrain

Question

13 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Mijn FPS ligt zelfs nog lager. dat komt van mijn oude Laptop waar ik TS20xx op draai. Nog steeds geen financiele middelen gehad om een Game PC aan te schaffen en moet ik riemen met de roeiers die ik heb. Om de FPS te verhogen heb ik de beeldinstellingen naar de laagst mogelijke resolutie gebracht. Het gevolg is dat ik redelijk goed beeld heb ebn toch TS20xx kan draaien. 

 

Wat ik wel meemaak is dat regelmatig de muis vast blijft staan. na een minuutje wachten is de muis weer actief. Het haperende beeld heb ik dus ook wanneer ik een scenario uitvoer. Streamen is niet denkbaar. dat wordt echt een dia-serie. TSW2 draai ik op PS4 dat werkt op zich aardig hier heb ik een FPS van 25-30. Streamen lukt ook. maar PS4 is niet echt een geschikte  om leuk mee te streamen.

 

Wat ik wil zeggen is dat je de instellingen niet al te hoog moet zetten om de muis en toetsenbord werkend te houden.

Met een langzame PC/Laptop stel je de beeldresolutie niet al te hoog in. Hoe hoger de resolutie des te meer videogeheugen nodig is. 

In de route die ik (om)bouw loopt het beeld stotterend bij een groter (omgebouwd) station. Oudere station geven geen stotterend beeld omdat ik die dan niet heb omgebouwd. 

 

Inmiddels loop ik tegen een kleine 9000 uur aan dat ik al weg heb op TS20xx en zo'300 uur op de PS4 voor TSW/TSW2. Hierdoor heb ik mijn laptop door en door leren kennen en de PS4 die niet van mij is maar van mijn zoontje. Daarnaast heeft mijn laptop een tweede scherm voor internet zoals SimTogether enzo. Even terzijde heb ik vandaag nog de Canadese route met korting aangeschaft. Mooie route classic bediening.

 

Prachtroute door de bergen, dat adn weer wel natuurlijk. Maar stel je resolutie beeldformaat naar lagere waarden, maar zorg ervoor de de details niet teveel verloren gaan om leuk te kunnen rijden/creëren.

 

Gtrz

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
12 uren geleden, dbdtrain zei:

FPS geeft dan 15 aan

 

Juist ja, en is dat gemeten op een gedeelte met weinig scenery?

Het komt er dan op neer wanneer je op plaatsen komt met veel scenery, zoals een stad, dat de PC/Laptop moeite heeft om alles in te te laden.

En dat heeft gevolgen voor de FPS en je tijdelijk (ruim) onder de 15 komt waarbij beeld en muis gaan haperen omdat de videokaart het niet aankan.

Kortom dan zal je met de instellingen wat omlaag moeten zoals ViqFLIRT3 aangeeft.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy