Jump to content
Stem nu op jouw favoriete Screenshot van de Maand! I Cast your vote for your favourite Screenshot of the Month! ×
  • 0

Nieuw in train simulator


Bas.T

Question

Omdat ik vroeger nog wel eens een train simulator speelde heb ik uit nostalgie nu net TS2021 gehaald, gelijk ook de VIRM gekocht van Christrains en had zin om gewoon op een simpele nederlandse route wat stations af te gaan. Echter kwam ik er heel snel achter dat ik nog voor meer dan 100 euro aan DLC's moet aanschaffen en extreem veel freeware content moet zien te vinden. Dat is voor mij eigenlijk niet helemaal weg gelegd. Zijn er routes die ik voor +/- 20 euro of minder compleet aan de praat kan krijgen? Gratis zou ideaal zijn maar ik ben bang dat dit niet gaat lukken. Ik hoor het graag!

 

Bas

Link to comment
Share on other sites

9 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Dat zal moeilijk worden ben ik bang.

Voor de meeste NL routes heb je veel werk aan en kosten.

't Hart van Nederland heeft niet veel payware maar wel weer veel freeware nodig.

Het is maar wat je voor deze hobby over hebt.

 

Er is wel een complete Nederlandse fantasie route. Retro Cancvas Route

https://simtogether.com/store/product/82-retro-canvas-route/

Kost wel weer 25 euro maar is verder compleet als je de European Loco & Asset Pack al wel hebt.

Anders komt dat er nog bij.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
13 uren geleden, Sjef61 zei:

Dat zal moeilijk worden ben ik bang.

Voor de meeste NL routes heb je veel werk aan en kosten.

't Hart van Nederland heeft niet veel payware maar wel weer veel freeware nodig.

Het is maar wat je voor deze hobby over hebt.

 

Er is wel een complete Nederlandse fantasie route. Retro Cancvas Route

https://simtogether.com/store/product/82-retro-canvas-route/

Kost wel weer 25 euro maar is verder compleet als je de European Loco & Asset Pack al wel hebt.

Anders komt dat er nog bij.

 

 

Hmm die route had ik nog niet gezien, maar dat is inderdaad zeker een hele goede optie om mee te beginnen. Uiteindelijk zou ik graag het traject Venlo > Schiphol hebben aangezien ik die vaker gebruik maar dan hoef ik nu in ieder geval niet gelijk vele euro's uit te geven. Thanks!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Als je tussen Schiphol en Venlo wilt rijden zou ik beginnen met 't Zuiden van Nederland. Je hebt 4 payware routes nodig, maar ze zijn niet allemaal even noodzakelijk. Je hebt zeker Köln Koblenz voor de ondergrond nodig. (Ik heb enkel Köln Koblenz en het EU loco and assets pack en het werkt perfect) Hier kan je heel goedkoop een steam key voor Train Simulator 2016 kopen waar Köln Koblenz bij zit (en door gebruik te maken van de kortingscode "ALLKEYSHOP8" krijg je nog eens 8% korting), aangezien je de game al hebt zal je alleen de DLC krijgen (o. a. Köln Koblenz).

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Een quote van het internet:

 

"Keys sold on Kinguin (En G2A ook trouwens) are always valid because the company is able to verify that they are legitimate. Kinguin does not ask where game codes come from when sellers market them on its platform, but it will take action if keys come from sources that could lead to problems for buyers."

 

Het wordt dus erg in het midden gelaten of deze legaal of illegaal zijn verkregen van een 3e partij, hoe dan ook is het altijd op eigen risico om dit soort keys aan te schaffen. Er zijn genoeg verhalen te vinden over dit soort keys die toch niet werken en je je geld kwijt bent.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Nu een week lang tot 75% korting op een aantal addons:

https://store.steampowered.com/app/24010/Train_Simulator_2021/

Waaronder Köln Koblenz met 50%:

https://store.steampowered.com/app/277739/Train_Simulator_West_Rhine_Kln__Koblenz_Route_AddOn/

Edited by Trains-xp
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy