Jump to content
SimTogether wenst het Nederlands elftal veel succes op het Europees Kampioenschap 2024! I SimTogether wishes the Dutch team the best of luck at the European Championship 2024! ×

route van Dutch Rail


dutch rail

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

overigens niet te vergeten. de voortgang gaat minder hard dan voor de vakantie. dit heeft te maken met dat ik met een paar anderen aan nog een route bouw voor het noord nederlands trein en tram museum in mijn woonplaats (die wou graag de route van het traject waar het aan ligt nagemaakt hebben). en ook doordat ik het drukker krijg met werk 

Link to comment
Share on other sites

Zojuist, quintenvanhengel08 zei:

Loopt die bovenleiding bij het onderste plaatje niet een beetje ver door?

 

Verder prima screenshots hoor ? 

mijn idee hierbij is dat er rekening mee is gehouden met doortrekken van de sporen en ik vond dit wel grappig staan ? 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

even een nieuwe update. het station Veenhoven centraal heb ik opgebroken en maak ik een nieuw station van. vandaar dat het een kale bende is. tevens heb ik op enkele plekken de snelheid aangepast en seinen geplaatst. vanwege een een probleem op TS kan ik even niet verder 

20210903164521_1.jpg

Link to comment
Share on other sites

2 uren geleden, Sjef61 zei:

Hopelijk is het snel te herstellen dat TS probleem.

Is het iets waar we mee kunnen helpen?

Mogelijk wel zoals je hieronder ziet kan ik geen trackrules/aantal sporen enzo selecteren. Ook beweegt het beeld niet mee bij het plaatsen van lofts. En bij het kleuren van de landschappen zoals ik het noem kan ik de grootte niet selecteren. In andere woorden de onderste menu kan ik niet gebruiken want daar is niks te zien

2E5C131D-8271-487F-845F-8A39AC500722.jpeg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mmm, dat is vreemd, een leeg scherm zelfs

Kan zijn dat er een Dialog bestand  corrupt is  geraakt. 

Dat zijn dlg en ed bestanden

 

Je zou voor de zekerheid deze actie eens kunnen uitvoeren

https://simtogether.com/tutorials/article/36-controleren-ts202x-intallatie-door-steam/

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

43 minuten geleden, Sjef61 zei:

Mmm, dat is vreemd, een leeg scherm zelfs

Kan zijn dat er een Dialog bestand  corrupt is  geraakt. 

Dat zijn dlg en ed bestanden

 

Je zou voor de zekerheid deze actie eens kunnen uitvoeren

https://simtogether.com/tutorials/article/36-controleren-ts202x-intallatie-door-steam/

 

Zal morgen even kijken hopen dat het lukt want het is knap irritant 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy