Jump to content

Recommended Posts

Op 28-7-2021 om 11:50, Sjef61 zei:

Het echte werk dus. Netjes.

oja, vergeet ook niet de bebording ?

nee dat komt nog. moet eerst nog even de snelheid aanpassen op sommige plekken

de bovenleiding wordt aangesloten en een van de stations is zo goed als volledig afgewerkt. vandaag knijp ik er weer 2 weekjes tussenuit maar na die tijd ga ik gewoon verder 

20210731113906_1.jpg

20210731113928_1.jpg

20210801121702_1.jpg

• Like 1
  • 3 weeks later...

ik ben weer terug. de komende tijd ga ik druk bezig met bovenleiding en seinen + beveiliging en de bebording. ik moet dan verder nog enkele stations van assets voorzien en nog wat markers plaatsen. 

20210817103948_1.jpg

20210817104035_1.jpg

• Like 2

overigens niet te vergeten. de voortgang gaat minder hard dan voor de vakantie. dit heeft te maken met dat ik met een paar anderen aan nog een route bouw voor het noord nederlands trein en tram museum in mijn woonplaats (die wou graag de route van het traject waar het aan ligt nagemaakt hebben). en ook doordat ik het drukker krijg met werk 

Zojuist, quintenvanhengel08 zei:

Loopt die bovenleiding bij het onderste plaatje niet een beetje ver door?

Verder prima screenshots hoor ? 

mijn idee hierbij is dat er rekening mee is gehouden met doortrekken van de sporen en ik vond dit wel grappig staan ? 

de wisselstraat bij Veenhoven Centraal is voorzien van BVL. hier en daar is nog een schoonheidsfoutje maar ik vind het er fraai uitzien

20210823111012_1.jpg

20210823111028_1.jpg

3 uren geleden, Sjef61 zei:

??ziet er netjes uit.

Had je bij de wisselovergangen ook afspanning gebruikt?

nog niet. zal even kijken hoe dat zit

• 2 weeks later...

even een nieuwe update. het station Veenhoven centraal heb ik opgebroken en maak ik een nieuw station van. vandaar dat het een kale bende is. tevens heb ik op enkele plekken de snelheid aangepast en seinen geplaatst. vanwege een een probleem op TS kan ik even niet verder 

20210903164521_1.jpg

2 uren geleden, Sjef61 zei:

Hopelijk is het snel te herstellen dat TS probleem.

Is het iets waar we mee kunnen helpen?

Mogelijk wel zoals je hieronder ziet kan ik geen trackrules/aantal sporen enzo selecteren. Ook beweegt het beeld niet mee bij het plaatsen van lofts. En bij het kleuren van de landschappen zoals ik het noem kan ik de grootte niet selecteren. In andere woorden de onderste menu kan ik niet gebruiken want daar is niks te zien

2E5C131D-8271-487F-845F-8A39AC500722.jpeg

• Like 1

Mmm, dat is vreemd, een leeg scherm zelfs

Kan zijn dat er een Dialog bestand  corrupt is  geraakt. 

Dat zijn dlg en ed bestanden

Je zou voor de zekerheid deze actie eens kunnen uitvoeren

https://simtogether.com/tutorials/article/36-controleren-ts202x-intallatie-door-steam/

• Like 2
43 minuten geleden, Sjef61 zei:

Mmm, dat is vreemd, een leeg scherm zelfs

Kan zijn dat er een Dialog bestand  corrupt is  geraakt. 

Dat zijn dlg en ed bestanden

Je zou voor de zekerheid deze actie eens kunnen uitvoeren

https://simtogether.com/tutorials/article/36-controleren-ts202x-intallatie-door-steam/

Zal morgen even kijken hopen dat het lukt want het is knap irritant 

Ja, dat is het zeker. 

Ik zou het anders niet weten. Ik heb net van alles bekeken en getest maar kan het niet nabootsen

14 uren geleden, Sjef61 zei:

Ja, dat is het zeker. 

Ik zou het anders niet weten. Ik heb net van alles bekeken en getest maar kan het niet nabootsen

Ik heb het gedaan en het is weer in orde. Ik kan de bouw vervolgen

• Like 2

basis voor het nieuwe station is af. ik maak hier een kopstation van. ik zit alleen een beetje zo van wat is het mooiste. een wat moderner station of een oud station? ideeen zijn welkom

20210905111625_1.jpg

• Like 1