Jump to content
SimTogether wenst het Nederlands elftal veel succes op het Europees Kampioenschap 2024! I SimTogether wishes the Dutch team the best of luck at the European Championship 2024! ×
  • 0

Update naar TS 2022


ViqFLIRT3

Question

Goede avond,

Als ik de update naar TS 2022 wil installeren krijg ik de volgende foutmelding van steam

Steam.thumb.jpg.5b0770e7685f9c7ccc9ef2569bfabac2.jpg

Heb al geprobeerd om de downloadcache van steam te wissen, en mn computer opnieuw te starten maar dit heeft beide niet geholpen.

Iemand een oplossing?

Link to comment
Share on other sites

Recommended Posts

  • 0

Ik heb het zelfde probleem.

 

Ik was eerst bezig met de bouw van mijn Nieuw Nederlandroute. Vervolgens sluit ik Train Simulator af en nadat ik opnieuw Train Simulator opnieuw wilde opstarten begon die eerst met een update en vervolgen dezelfde melding als hier boven de andere beschreven.  Ben op het moment van het posten van dit bericht nog bezig of de boel aan de praat te krijgen.  

 

Downloaden en updaten duurt gaat ontzettend traag.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
1 uur terug, GertMeering zei:

Ik heb niets gedaan , maar hij heeft het automatisch geïnstalleerd .. ik heb nergens last van..

Hmm uiterst vreemd bij sommigen, ik heb ook nergens last van de update en stond erop waar ik op zich niets van gemerkt heb totdat ik TS... opstarte.

Trouwens Chris heeft er ook nog een aandeel in met zijn Stadler Flirt 3 DB Regio die je te zien krijgt bij een TS2022 start. ?

 

2064079786_StadlerFlirt3DBRegio.jpg.484ea199bece67916d2fcc8d23d4b092.jpg

Edited by Trains-xp
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Nou ik ben inmiddels al weer ruim een uur verder, maar helaas krijg weer het zelfde verhaal Update, Valideren en vervolgens weer het zelfde.

Ik heb het vermoede dat ze bij Steam de boel weer aan het bedonderen zijn.  Ik zie ook nergens een E-mail adres vinden om mijn beklag in te sturen. Dus ik kap er maar mee.

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Inmiddels is het dan eindelijk aan het eind van deze ochtend gelukt. TS werkt weer met de update naar 2022.

Wat ze daar allemaal aan het doen zijn bij Steam mag Joost weten, maar dankt zij Steam heb gisteren de hele avond niets meer kunnen doen aan mijn route 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
20 uren geleden, GertMeering zei:

Ik heb niets gedaan , maar hij heeft het automatisch geïnstalleerd .. ik heb nergens last van..

Ook bij mij heeft Steam de update naar TS 2022 automatisch geïnstalleerd en ook ik heb nergens last van. Misschien heb ik dit bericht te laat gepost, maar toch wilde ik dit opmerken.

Edited by Alola
Link to comment
Share on other sites

  • 0
6 uren geleden, dylanjohn10 zei:

.... . een bericht van steam, ivm updates om steam te herstarten.

 

Krijg wel vaker een bericht van Steam over een update om te herstarten en negeer, dat is voor het proggie Steam zelf en niet voor in dit geval TS2022.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Goedemiddag,

Bedankt voor jullie reakties.

De snelkoppeling van Ts, had ik niet aan gedacht.

De oplossing voor mij was, pc herstarten, en ook de windows updaten.

Dan ben je, ook al weer twintig minuten verder. 

Nu werkt steam wel weer.

Windows 11 komt er blijkbaar ook aan. 

Ts speel ik bijna niet meer.

Het scenario opstarten duurt gewoon te lang.

Mijn systeem zal te oud gaan worden .

Met farming sim. Heb ik ook wel delays maar iets minder.

Mijn excuus, het was dan meer Steam die een probleem gaf.

Maar ik wist het ook even niet.

Greetz John

 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy