Jump to content
Stem nu op jouw favoriete Screenshot van de Maand! I Cast your vote for your favourite Screenshot of the Month! ×

Assets van Rob_Zeeland


Recommended Posts

4 minuten geleden, Trains-xp zei:

Fraai, maar hoeveel poly's heeft bijv. het toilet zover klaar nu?, Frison had er ooit ook een gemaakt (een Dixi) en die is slechts 120 poly's.

Of maakt jou dat niet uit en laat je verder koud? ?

Tsja, ga je hem gebruiken dan?

Link to comment
Share on other sites

@Frison Zoiezo dank voor de begin stappen een aantal weken geleden, daar heb ik wel veel aan gehad. nu wat betreft de poly's / faces.. dit was even nieuw voor mij maar ben er nu ook achter dat dat gewoon bij blender in de balk onder in staat. ik zat er idd wel wat poly's naast.Het zijn er 83. Nu is dit ook maar een eco toilet wat leuk staat her en der in een route en niet al te veel aandacht aan is besteed maar het is wel prima zo vind ik. wat betreft realisme.. die hoogwerker en schaarliften ga ik pas uitbrengen als ze ook daadwerkelijk realistisch zijn en ik weet dat ze dat nog niet zijn.. ze zijn wat blokkerig en de textures moet ook realistischer maar dat komt wel goed.

polys.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

hmmm zoals je ziet ben ik een beginner en moet ik nog veel leren.. ben wel benieuwd hoeveel polys jij ongeveer heb op een iets geavanceerder gebouw of op een brug of iets dergelijks.. en hoe ik dan die polys eventueel naar beneden kan brengen.

Link to comment
Share on other sites

14 uren geleden, Sjef61 zei:

Tsja, ga je hem gebruiken dan?

 

13 uren geleden, Trains-xp zei:

Wie weet ...., vandaar mijn vraag!

Juist gezien het vervolg, wat ik ermee wilde zeggen i.v.m. met de poly's is dat ik een stevige route ('t HvN) heb en is elke poly meegenomen, dan is 240 - het dubbele van 120 poly's met de dixi van Frison al zou ik er maar een paar gebruiken, snappie. ?

Link to comment
Share on other sites

@Rob_zeeland , je kan ook gewoon doen zoals ik het in 2001 begon .. lekker je ding doen!

 probeer eerst wat diverse objecten te maken, haal je plezier eruit en dan komt de rest van zelf. Zal zelf ook dat even dat vieze woordje gebruiken waar bepaalde mensen op geilen .. 

 

 POLY 

 Dat komt vanzelf wel...

 

Quote

Ik heb geen zin om voor volledig publiek ( objectbouwers die o.a. ineens ook kunnen wat ik ik kan)  al mijn geheimen prijs te geven, maar er zijn vele wegen die naar Rome gaan.

Bah bah ..!!

En objectenbouwers die o.a ineens ook kunnen wat ik kan = Dat is wel een beetje jezelf op een podium zetten of niet ? Ga je van je zelf nog een standbeeld maken voor in TS ?

Doe dat anders maar op DS, hier houden we niet zo van...doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.?

 

Gelukkig heb ik er geen verstand van en dat wil graag zo houden. 

Edited by GertMeering
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

29 minuten geleden, GertMeering zei:

.... Zal zelf ook dat even dat vieze woordje gebruiken waar bepaalde mensen op geilen ..

Iedereen mag zijn zegje doen, maar om dan meteen dit soort taalgebruik te spuien op een forum die redelijk veel jong publiek trekt gaat wel wat ver.

Mja sommigen mogen misschien meer zeggen dan een ander die er mogelijk een berisping voor krijgen. ?

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Ik zie dat het 3D je aardig al lukt, probeer de textures wat duidelijker dan wel strak te krijgen en dan ben je helemaal goed bezig.

Bij Boels zie je namelijk nog wat wazige textures en soms wat uitgerekt .. 

 

Voor de rest lekker zo doorgaan Rob !? 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy