Jump to content
Heb jij jouw screenshot al ingezonden in de Screenshot van de Maand? I Have you already submitted your screenshot in the Screenshot of the Month competition? ×

Assets van Rob_Zeeland


Recommended Posts

10 minuten geleden, petra.m.1960 zei:

rob je ken het wel zeker hoe meer doet , ik hoop dat ook mij denk met die brug ik weet dat het druk mee heb gr petra 

Die brug staat ook op de lijst.. ik doe daar tussendoor af en toe wat aan.. maar het vordert niet snel door gebrek aan kennis van deze brug....

Link to comment
Share on other sites

Een gebouw of benzinepomp maken dat gaat wel redelijk maar een mobiele hijskraan is toch echt een heel ander verhaal.. dit is een eerste probeersel.  grootste probleem is toch wel om redelijke textures te vinden..

20221123203443_1.jpg

20221123203747_1.jpg

Edited by Rob_zeeland
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Daar waar het allemaal begonnen was met een Boels filiaal wat ik heb gemaakt met de kennis van toen heb ik nu een Boels filiaal met de kennis van nu..

 

we zijn inmiddels zo'n 3 maanden verder en er is heel wat gebeurd in die tussentijd.. waar ik eerst nog geen fatsoenlijk bord kon maken heb ik toch veel bijgeleerd (met dank aan @Sjef61 & @Frison) en beleef er ook veel plezier aan!  Later vandaag zal ik deze in de downloads aanbieden.

20221203075859_1.jpg

20221203075908_1.jpg

20221203075923_1.jpg

20221203081103_1.jpg

Edited by Rob_zeeland
  • Like 4
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy