Jump to content
Heb jij jouw screenshot al ingezonden in de Screenshot van de Maand? I Have you already submitted your screenshot in the Screenshot of the Month competition? ×

Assets van Rob_Zeeland


Recommended Posts

  • 5 weeks later...

Mooi moment om eens met bump maps te experimenteren... Vooral bij die deur. ?

 

Woonwagens hebben over het algemeen trouwens veel meer/grotere ramen. Om de 5 meter ofzo. Mijn woonwagen bestaat ongeveer 35% uit ramen over zijn hele omtrek...

Edited by KerAp
Link to comment
Share on other sites

@KerAp deze wagen is nog niet klaar.. de ramen en deur is wat ik even kon doen om eens een idee te krijgen.. zoals je ziet is het trapje ook nog niet wat het moet zijn.. maar WIP dus kom wel goed.. inmiddels heb ik ook een dubbele variant en 1 met uitbouw.. maar die textures word nog aan gewerkt..

 

edit: net dat "Bump map "eens opgezocht want dat kende ik nog niet.. maar ik ga daar eens wat mee proberen.. 

Edited by Rob_zeeland
Link to comment
Share on other sites

20230217201512_1.jpg

 

Ben alleen nog wat met de hoogte/breedte aan het twijfelen.. nu is deze 3.6m in de hoogte, maar in verhouding tot bepaalde objecten is dit veel te klein..

 

20230217202229_1.jpg

Edited by Rob_zeeland
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

2 minuten geleden, Trains-xp zei:

Zie en lees hier voor de max. hoogte van een Woonwagen

die had ik idd al gevonden.. ik denk dat de 3.6 wat ze nu zijn eigenlijk wel goed is.. het "lijkt" er alleen op dat sommige objecten wat groot zijn maar dat "lijkt" alleen maar denk ik..

Link to comment
Share on other sites

7 minuten geleden, petra.m.1960 zei:

dat zie weer mooi uit rob , ik hoop ook woonboten kan maken  gr petra 

woonboten komen mischien nog wel maar nu nog even niet.. eerst deze nog eens proberen af te krijgen en heb nog wat projectjes waar ik af en toe aan werk.. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
1 uur geleden, Sikkenbaas zei:

Dat krijg je als je Euro Truck Simulator 2 speelt! ?

Momenteel ben ik weer volop met trainsim bezig.. ik probeer een scenario te maken (al meer dan week mee bezig) verder nog wat blenderen en ook nog aan mijn haven route gewerkt.. trucksim dat komt weer wel als ik weer wat tijd over heb ? 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy