Jump to content
Heb jij jouw screenshot al ingezonden in de Screenshot van de Maand? I Have you already submitted your screenshot in the Screenshot of the Month competition? ×

Assets van Rob_Zeeland


Recommended Posts

2 minuten geleden, petra.m.1960 zei:

heel mooi rob op na de spoorbrug van Heerhugowaard die eerder gestuurd heb 

 

gr petra 

die brug is een heel ander verhaal.. ik heb wel wat info maar bij lange na nog niet genoeg.. ook foto's rondom van details ontbreken.. zodra ik echt alles heb wat ik nodig heb kan ik daar mee verder..

Link to comment
Share on other sites

maken en testen van wegen. ik probeer kruisingen, t splitsingen en rotondes te maken .. de weg is gelukt.. met hulp van sjef ?!! 

 

eerste t splitsing is ook wel een eind.. dit is wel voor wegen zonder verkeer..

20221030203041_1.jpg

20221030203044_1.jpg

20221030203300_1.jpg

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Sinds een paar dagen bezig met een station.. het idee was om het nieuwe Roompot kantoor langs de A58 bij Goes te maken.. maar ik zag daar wel een station in eigenlijk..dus ben het aan wagen om er iets van te maken ?  als het niks word heb ik altijd nog een delete knop maar zo als het er nu naar uitziet gaat het wel wat worden..

20221109194328_1.jpg

20221109210734_1.jpg

20221109210743_1.jpg

20221109210753_1.jpg

20221109210803_1.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 minuut geleden, Sjef61 zei:

Denk wel aan de verhoudingen.

Centraal station tekst is hier iets wat uitgerekt

 

image.png

 

Had ik al gezien idd.. ik zou graag die letters van Rotterdam CS daar hebben maar dat is moeilijk vinden op het web.. dit bord is nu tijdelijk..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy