Jump to content
SimTogether wenst het Nederlands elftal veel succes op het Europees Kampioenschap 2024! I SimTogether wishes the Dutch team the best of luck at the European Championship 2024! ×

Assets van Rob_Zeeland


Recommended Posts

kom goed sjef.. ik zit hier op mijn laptop wat te doen maar ik ga zoiezo de textures nog na lopen als ik op de pc thuis zit..dan heb ik er een stuk beter zicht op allemaal..

Edited by Rob_zeeland
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Volgens mij zijn zowel je paal als je abri iets te hoog. De poster van die (zelfs na vorige week nog steeds!) slechtste Marvel film ooit wordt iets uit zijn proporties gerukt hierdoor.

 

Ik heb recent ook een buspaal/halte pakketje gemaakt, ben hiervoor met een meetlintje naar een bushalte gelopen, dus mocht je de afmetingen willen, geef maar een gil.

 

Een fototexture voor het busbord gebruiken doet ook wonderen... 😉

Link to comment
Share on other sites

@KerAp afmetingen zijn welkom. die poster vind ik nog niet zo'n probleem. ik heb wel gezien dat die paal met bord eigenlijk net iets hoger is dan het hokje zelf in real life vandaar dat ie wat lang is/lijkt

20231116184629_1.jpg

 

edit:

 

Ik heb nu het hokje en het bord aangepast en toch ook maar even naar die poster gekeken..

 

 

20231116193958_1.jpg

 

 

20231116194810_1.jpg

 

edit 2:

 

ter vergelijking viel de hoogte wel mee..

 

20231116195938_1.jpg

Edited by Rob_zeeland
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Met een persoon erbij, zie je het een stuk beter, nou lijkt hij idd juist iets te klein. Misschien liet ik me afleiden omdat ik dankzij mijn filmachtergrond gelijk zag dat de posterlijst te lang is. Misschien moet die niet het gehele raam beslaan, of hebben deze haltes een afwijkend formaat?

 

Ik denk dat de beste manier om de abri te schalen als je geen afmetingen hebt is om hem ten opzichte van de paal te schalen door een aantal verschillende foto's te vergelijken.

 

Afmetingen van de paal:

 

De diameter van de paal is 7,5cm op het dikkere stuk en 5cm op het dunnere stuk. De verdunning van de paal gebeurt op 125cm hoogte en is 2cm lang. De paal is 210cm hoog op het punt waar het gele busbord begint. Het gele busbord zelf is 60cm x 45cm x 4cm. Het bordje met de tijden is (bij Breng iig) 3cm x 30cm x 50cm en hangt op 150cm hoogte.

 

Als je dat aanhoudt, kom je uit op zoiets als dit, wat voor mijn oog perfect schaalt met mensen, de meeste abri's, en bussen:

 

2023_11_1621_28_27.thumb.png.5aeac6018ac071aba14eb485514b441d.png

 

Voor de abri heb ik geen maten voor je omdat ik die niet gemeten heb, en ook van een ander type zou zijn geweest als ik dat wel gedaan had.

Edited by KerAp
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Naar de andere hokjes te hebben gekeken heb ik Inmiddels het hele hokje al aangepast .. vandaag ga ik nog eens kijken naar de paal met of ik die kan maken met jou afmetingen en dan denk ik dat ik een eind goed zit.. alleen nog een night texture voor de poster dan..die ik toch maar weer terug heb veranderd.. die kfc vond ik het eigenlijk ook niet worden..

20231117063058_1.jpg

20231117063110_1.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy