Jump to content
Er was een korte storing in het gebruik van Ideal. Dit probleem is opgelost! We faced an issue with our Ideal payments. This issue has been solved now. ×

Assets van Rob_Zeeland


Recommended Posts

17 uren geleden, Rob_zeeland zei:

Met dank aan @Sjef61 voor zijn hulp en geduld rijden mijn autootjes nu ook!

 

Heb je aan de verlichting gedacht? Is 's avonds wel zo leuk. 😉

 

Mooi dat er ook eindelijk een normale politieauto op komst is. Voor zover ik weet, hadden we tot nu toe alleen maar busjes.

Edited by KerAp
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Op 24-3-2024 om 09:52, Rob_zeeland zei:

Alle auto's krijgen nog verlichting maar zo ver ben ik nog niet. 1 auto maken kost best veel tijd en ik wil een pakketje maken met meerdere ..

 

Haha, sorry dat ik je altijd uitdaag een stapje verder te gaan. Maar ik kan je wel 1 geheimpje verklappen: als je auto's eenmaal goed in de vingers hebt, is de volgende stap in je ontwikkeling rijdend materieel... 😉

Link to comment
Share on other sites

1 uur geleden, KerAp zei:

 

Haha, sorry dat ik je altijd uitdaag een stapje verder te gaan. Maar ik kan je wel 1 geheimpje verklappen: als je auto's eenmaal goed in de vingers hebt, is de volgende stap in je ontwikkeling rijdend materieel... 😉

Ik heb wel een idee met een metro voor AI.. maar ik wil nog zo veel dat ik het met 24uur in een dag niet red 🙂 

 

als ik er aan ga beginnen dan zal ik zeker nog wel eens een vraagje hebben🙃 maar dat staat verlopig in de ijskast.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ik kan je wel zeggen, als je dat gaat proberen, en je gaat serieus met scripting aan de gang, dat dat wel een totaal ander beest is. Maar goed te doen met motivatie.

En verwacht ook niet dat je tevreden gaat zijn met je eerste pogingen. Maar je moet ergens beginnen.

 

Metro voor AI? Is dat toevallig voor een bestaande route die geupdate wordt? Want dan heeft diegene 2 mensen aan het werk gezet. 🤔

 

3 uren geleden, Rob_zeeland zei:

maar ik wil nog zo veel dat ik het met 24uur in een dag niet red 🙂

 

Hebben we allemaal, denk ik.

Link to comment
Share on other sites

er is niet specifiek naar gevraagd om een metro te maken maar na die trams die gebruikt worden in de hsl en de oude lijn route lijkt het me interessant om een AI metro te maken die dan ook gebruikt zou kunnen worden in bijvoorbeeld die 2 routes.

Link to comment
Share on other sites

Ah, ok. Ik heb namelijk de CAFjes uit de sim van MichaBen ontvangen om die naar TSC om te zetten voor AI voor idd diezelfde Oude Lijn. Daar komt echter een flinke schoonmaakklus bij kijken, daar het sketchup modellen zijn...

 

Overigens klopt dat model niet zo goed, dus laat dat je nergens van weerhouden... 😉

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy