Jump to content
Er was een korte storing in het gebruik van Ideal. Dit probleem is opgelost! We faced an issue with our Ideal payments. This issue has been solved now. ×

Assets van Rob_Zeeland


Recommended Posts

Posted (edited)
5 uren geleden, Marc D. zei:

https://blenderbasecamp.com/how-to-clear-the-transforms-of-your-object/

 

Dit is wat ik zo snel vond. Frison is wat dat betreft de expert op het gebied van Blender. Drop bij hem de vraag eens.

 

Gelede trams als één voertuig gaat er denk ik raar uitzien in bochten op wegen. En bij opdelen in afzonderlijke bakken worden ze niet als één voertuig door de weg gezien lijkt me.

Net nog eens gekeken en het is nu opgelost.. de optie All transforms deed de truc (zie screen) Na dit toegepast te hebben moest ik idd alle faces flippen.. maar dat was zo gefixt.. gelijk ook maar 1_0500 toe gepast..

 

image.thumb.png.0b5dfba8e1fbda94212ab943f3bda93c.png

Edited by Rob_zeeland
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Chillend dat je het gefixt hebt. Ik zei je toch dat zelfs met correcte poly's je model toch binnenstebuiten uit kon komen? 😉 Soms kan ook gewoon je projectbestand corrupt raken. Heb wel eens een klein, simpel object met een rarigheidje gehad, ging ik terug naar een backup, deed ik EXACT hetzelfde overnieuw, en dat werkte wel. Heel raar.

Over die LODs... zijn de meningen zeker erg uiteenlopend. 🤐 Toch, Marc? 🤣

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

De vrachtwagens zijn klaar tot zover! Ik ga het huidige vrachtwagen pakket van het weekend updaten..De Mercedes Actros vrachtauto's hebben nog geen update..en weet ook nog niet of die er wel kom.. Misschien vervang ik ze wel met de Scania die ik heb gemaakt.

 

edit: de update wacht op goedkeuring..

20240413185452_1.jpg

20240413185502_1.jpg

Edited by Rob_zeeland
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Wat ik nog wel een keer leuk zou vinden is als de auto's op een snelweg zouden kunnen rijden, maar dan net zoals bij HH, in 1 richting per baan (dus 2 banen, auto's dezelfde richting)
En dat ze elkaar inhalen bijvoorbeeld
Dat zou een geweldige toevoeging zijn 😄

Weet niet of dat kan hoor.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy