Jump to content
Heb jij jouw screenshot al ingezonden in de Screenshot van de Maand? I Have you already submitted your screenshot in the Screenshot of the Month competition? ×
  • 0

Wat gaat er mis?


Laurensv8

Question

25 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Juist, het gaat om een repaint die niet goed is geïnstalleerd.

Daar ontbreken hoogstwaarschijnlijk de zg. .GeoPcDx bestanden van en zie je alleen de koppeliongen.

Kortom lees de handleiding van de desbetreffende repaint goed door of daar iets over .GeoPcDx  geschreven staat hoe je te werk moet gaan.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
13 minuten geleden, Trains-xp zei:

Kortom lees de handleiding van de desbetreffende repaint goed door of daar iets over .GeoPcDx  geschreven staat hoe je te werk moet gaan.

Dit staat toch in mijn eerdere bericht geschreven?, en je moet natuurlijk wel weten om welke repaint het gaat.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

"broken consist" lijkt mij eerder een trein die niet goed staat dan een foutieve repaint.. waarschijnlijk staat er een trein of op een wissel of er staan er 2 in elkaar..(heb ik al eens gehad)

 

edit: als je in de editor gaat kan je met wat geluk de trein wel opsporen en correct neer zetten

 

 

Edited by Rob_zeeland
Link to comment
Share on other sites

  • 0
6 minuten geleden, Rob_zeeland zei:

"broken consist" lijkt mij eerder een trein die niet goed staat dan een foutieve repaint.. waarschijnlijk staat er een trein of op een wissel of er staan er 2 in elkaar..(heb ik al eens gehad)

 

edit: als je in de editor gaat kan je met wat geluk de trein wel opsporen en correct neer zetten

 

 

Kijk eens na zijn plaatje hierboven  met alleen de koppelingen 😉

Link to comment
Share on other sites

  • 0
8 minuten geleden, Sjef61 zei:

Kijk eens na zijn plaatje hierboven  met alleen de koppelingen 😉

is idd een foutieve repaint..had ik niet gezien.. ik zit op mijn laptop en dat is allemaal wat donkerder.. maar dit geeft niet de broken consist lijkt mij.. 

 

edit: ben ook wel benieuwd of dit de spelers trein is.. anders zou ik die gewoon er uithalen en dan nog eens zien..

Edited by Rob_zeeland
Link to comment
Share on other sites

  • 0

De ijsselijn speelt het zich af.

 

Scenario is overbrenging gtws van Mark A ik moest even uitzoeken welke repaint het is. 

 

Maar het zou deze repaint moeten zijn. 

 

https://dutchsims.nl/viewtopic.php?t=1175

 

 

Overgins zie ik de cab view wel. 

 

En de repaint opnieuw instaleren hielp niet.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Het gaat inderdaad om  .GeoPcDx bestanden die wel in de originele trein zitten maar niet in de repaint versie. Dit heb ik zelf gehad met een repaint van de GTW van Christrains. (in de route Spoorlijnen Zuid Limburg) Exact het zelfde probleem maar na de handleiding nog eens goed te hebben gelezen zag ik dat ik inderdaad die bestanden vergeten was te kopiëren. 

Waarschijjnklijk gaat het om de ABKI, B, BKI en motorwagen versie. Zowel de elektrische als de diesel uitvoering. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Dus ik moet de originele bestanden van de gtws naar de repaint kopiëren en dan pas de repaint in assest map doen. Zo lees ik het ook in de handleiding.

Vindt het best lastig te begrijpen.

Ik ga zo even eten en het dan proberen.

Edited by Laurensv8
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Welke assets map wordt er iedere keer bedoelt.

 

Vast niet die van ts of wel?

 

Installeren:
Het installeren van dit pakket kan via Utilities.exe, Package Manager (te vinden in de RW
bestandsmap) De andere mogelijkheid is om de map Assets naar je Railworks bestandsmap te
slepen, als dit de eerste keer is dat u dit pakket installeert dan zouden er geen bestanden
vervangen moeten worden.
Belangrijk! Na het installeren moet uit deze bestandsmap:
Assets\ChrisTrains\RailSimulator\RailVehicles\EMUs\Stadler GTW\Wagons\Version Veolia
Heuvellandlijn
Deze bestanden gekopieerd worden:
Stadler GTW ABk1.GeoPcDx
Stadler GTW B.GeoPcDx
Stadler GTW Bk1.GeoPcDx
Stadler GTW Motorwagon Electric.GeoPcDx
En plakken in deze bestandsmap:
Assets\ChrisTrains\RailSimulator\RailVehicles\EMUs\Stadler GTW\Wagons\Version Arriva Limburg
Elektrisch
Dit moet ook voor de dieselvariant gebeuren.
Na het installeren moet uit deze bestandsmap:
Assets\ChrisTrains\RailSimulator\RailVehicles\DMUs\Stadler GTW\Wagons\Version Veolia
Deze bestanden gekopieerd worden:
Stadler GTW ABk1.GeoPcDx
Stadler GTW B.GeoPcDx
Stadler GTW Bk1.GeoPcDx
Stadler GTW Motorwagon Diesel MAN.GeoPcDx
En plakken in deze bestandsmap:
Assets\ChrisTrains\RailSimulator\RailVehicles\DMUs\Stadler GTW\Wagons\Version Arriva Limburg Diesel
 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Het is me gisteren nog niet gelukt helaas.

Ik vindt het moeilijk te begrijpen maar ik geef niet op.

Vanmiddag ga ik het nog eens proberen.

Bedankt dat jullie zoveel helpen.

En voor jullie geduld.

 

Groetjes, laurens.

Edited by Laurensv8
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy