Jump to content
  • 0

Geen spoor in 't groene hart


marvixx

Question

Beste lezen.

Na het downloaden en installeren van 't Groene hart (aanpasing)

Krijg ik geen spoor te zien.

Ik heb de handleiding 3x door gelezen en alles geïnstalleerd wat nodig is voor deze route-

Coha Sporen V2.2

& Coha Nederlande Sporen V1.2

 

helaas krijg ik dit te zien (foto)

Iemand een idee?

 

20231024122146_1.jpg

Edited by marvixx
Link to comment
Share on other sites

23 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
6 minuten geleden, Trains-xp zei:

Hmm, bestaat er in Noordoost Nederland ook een Alphen a/de Rijn gezien je eerste foto?, dat wist ik helemaal niet. 🤣

blijkbaar! hahaha!

Ik ga me pc naar fabriek instellingen doen ben er helemaal klaar mee nu krijg ik nergens meer rails bij!

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Dit is helemaal niet NoordOost Nederland, maar 't Groene Hart, daar gebruiken ze hele andere sporen dan op NONL, dus dan is het niet verrassend dat je geen sporen ziet 😉

Je PC terugzetten naar fabrieksinstellingen gaat daar dus weinig aan veranderen en is zonde van de tijd en moeite

Link to comment
Share on other sites

  • 0
48 minuten geleden, Michael1234 zei:

Dit is helemaal niet NoordOost Nederland, maar 't Groene Hart, daar gebruiken ze hele andere sporen dan op NONL, dus dan is het niet verrassend dat je geen sporen ziet 😉

Je PC terugzetten naar fabrieksinstellingen gaat daar dus weinig aan veranderen en is zonde van de tijd en moeite

heb het al aangepast en de pc is nu trein simulator opnieuw installeren. Ik denk dat er ergens iets overgeschreven is maar daar ga ik nu achter komen!

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Herinstalleren van de game is alsnog zonde van je tijd. je mist de sporen omdat je die eerst moet installeren.

Lees eerst nog eens de handleiding van het groene hart door, in plaats van die van NONL, dan zul je zien dat er hele andere sporen dan die van CoHa gebruikt worden 😉

Link to comment
Share on other sites

  • 0
6 minuten geleden, Michael1234 zei:

Herinstalleren van de game is alsnog zonde van je tijd. je mist de sporen omdat je die eerst moet installeren.

Lees eerst nog eens de handleiding van het groene hart door, in plaats van die van NONL, dan zul je zien dat er hele andere sporen dan die van CoHa gebruikt worden 😉

hey hey.

Klopt in begin van had ik een klein beetje spoor. Nu heb ik alles geïnstalleerd en wat denk je?

Geen Spoor! ik snap er niks meer van. Maak nog even een foto hoe het er nu uit ziet

Link to comment
Share on other sites

  • 0
13 minuten geleden, marvixx zei:

hey hey.

Klopt in begin van had ik een klein beetje spoor. Nu heb ik alles geïnstalleerd en wat denk je?

Geen Spoor! en als ik het lees is van Coha & Nederlandse WOP Sporenset

 

Edited by marvixx
Link to comment
Share on other sites

  • 0
3 minuten geleden, Trains-xp zei:

Ook de  2 linken met WOP sporen opgehaald die in de handleiding staan van Groene Hart?

- Nederlandse Sporen

- Nederlandse WOP Sporenset (kan je alleen goed installeren als je - Im Köblitzer Bergland Route Add-On EN - NS Track Pack hebt geïnstalleerd)

Dus ja ik lees de handleiding en ja heb alles in dat complete rij gedownload en geïnstalleerd.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
15 minuten geleden, Trains-xp zei:

Dus je hebt alleen de NL versie opgehaald, zo ja haal dan ook die andere (Duitse versie en originele) download op en eerst installeert?, en dan de NL ....

ik heb niks meer gezegd ik sta met een bek vol tanden nu. ik dag dat je versie 3.6 nodig had maar blijkbaar zie je het spoor in versie 3.3, Naar overschrijving van de WOP zie je nu spoor.. (Topic kan verwijderd worden!)

 

Edited by marvixx
Link to comment
Share on other sites

  • 0
31 minuten geleden, marvixx zei:

- Nederlandse Sporen

- Nederlandse WOP Sporenset (kan je alleen goed installeren als je - Im Köblitzer Bergland Route Add-On EN - NS Track Pack hebt geïnstalleerd)

Dus ja ik lees de handleiding en ja heb alles in dat complete rij gedownload en geïnstalleerd.

en als nog de handleiding is niet echt helder aangezien je naar een website word gestuurd en dan denk je je moet de meest recente download hebben terwijl het een "oudere" versie is!

 

zoals:

 

DKW-Schotter_Texture-Patch_DR-Tracks_3.0 .rar

 Download

1.65 MB (10,314 downloads)

Kein_Schienenstoßsound-Patch_DR-Tracks_3.3 .rar

 Download

7.47 kB (8,339 downloads)

WOP DR-Tracks 3.6 Anleitung.pdf

 Download

4.19 MB (2,785 downloads)

WOP_DR_Tracks_3.6.rar

 Download

178.49 MB (9,718 downloads)

Link to comment
Share on other sites

  • 0
19 uren geleden, Sjef61 zei:

Probleem is dat linken naar downloads snel verouderen en dan niet meer werken.

Hoe ouder de route hoe meer dit voorkomt.

En niet altijd zijn nieuwe Assets versies compatible met oude versies.

 

 

Daar ben ik nu me eigen ook van bewust. Wel vreemd dat ik nog een error krijg met SLT treinen terwijl ik ze netjes betaald heb bij Christrains....

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy