Jump to content
SimTogether wenst het Nederlands elftal veel succes op het Europees Kampioenschap 2024! I SimTogether wishes the Dutch team the best of luck at the European Championship 2024! ×

Routes in aanbouw / Routes in development


ClipmeneerNL

Recommended Posts

Even een nieuwtje wat betreft de Maaslijn.

Ik had enige tijd geleden gezegd daarmee bezig te zijn.

 

Inmiddels is de scenery tussen Boxmeer en Venray zover gevorderd, dat ik over niet al te lange tijd een topic hoop te starten op ST en Dutchsims.

Tevens zal ik dan de sporen naar Nijmegen en Venlo gaan leggen, en tussendoor de scenery verder uitwerken.

Ik had in principe een stuk verder kunnen wezen maar er kwam o.a. een flinke hersenschudding en een gekneusd pols tussendoor.

Als het een beetje meezit, hoop ik over 2 weken Boxmeer-Venray af te hebben. 

Nijmegen-Venlo zal dus V1 gaan worden (hoop ik). Daar zal dan tzt wel een preview van verschijnen. De enige belangrijke payware die ik gebruik is de route Lübeck-Kiel. Daar probeer ik het ook bij te houden, wat me tot nu toe goed lukt.

Misschien dat ik daarna verder werk naar Roermond en Sittard...

Wie weet...

 

Tips zijn in elk geval welkom (en tops zodra er screens zullen verschijnen ? 

 

Edited by spoor-nl
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 233
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ja en nee. Ik heb een metro test- en oefenroute in elkaar geflanst, enerzijds om het materieel een beetje fatsoenlijk te kunnen testen, maar ook om te oefenen met bepaalde situaties voor ik ze in de echte RET route probeer, waar nu alleen nog Rhoon - Portugaal ligt. Maar zodra alle spoor assets klaar zijn is Tussenwater idd het eerstvolgende wat op de planning staat, dus kan zijn dat er onbewust wat inspiratie doorgelekt is.

 

Om wissels te kunnen leggen moet het spoor zonder derde rail klaar zijn, wat als laatste op de planning staat, en voor de (gebogen) perrons moet eigenlijk al het materieel geëxporteerd zijn, zodat ik perrons in een bocht de goeie afstand tot het spoor kan geven, dus vandaar dat ik nog heel even moet wachten tot ik met het echte werk kan beginnen, hoe jammer dat ook is, want mijn handen jeuken zeker.

Edited by KerAp
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy