Jump to content

Routes in aanbouw / Routes in development


ClipmeneerNL

Recommended Posts

12 minuten geleden, Sikkenbaas zei:

Zo, nu heb ik het model ook digitaal en ik heb een virtueel proefritje gemaakt met een geleend stammetje rijtuigen van de VSM.

Het model stoomt goed! Als je de cilinderkranen openzet zie je het spoor niet meer! Je raakt het spoor bijster zeg maar... ?

Ik vind het model een pareltje. Perry & Esmée bedankt voor de vondst

 

 

Vooral Perry, link vond ik in zijn topic op rail-sim.de ?

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 232
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Zoals bij iedereen bekend is rij ik vrijwel alleen maar stoom. Mij zal je niet zien rijden op een GTW, SNG, Br186, VIRM of  DDAR etc. want dat is allemaal veel en veel te modern voor mij en rijden met dat spul is zo saai.  Maar ik rij wel eerder op het Materieel van Dutch Classic.  Daarnaast bouw ik ook. Op dit moment aan de NS1980 variant van een oude versie van de IKB 30. Door het bouwen komt ik nu nauwelijks aan rijden toe en er staan wat scenario's op het programma met de 7MT Britannia,
de Br 01.5, Br 41 Reko,  en nog wat stoomgetrokken treinen die ik nog moet uitwerken. Ik zit er nu bovenop om de NS1980 variant zsm up te kunnen loaden omdat er veel aspecten inzitten die allemaal te maken hebben met de releases van o.a Plan U, GTOW (E'tjes), VAM wagens, Gbs wagens, alle klassieke zaken die inmiddels de laatste tijd zijn gereleased zijn er vrijwel allemaal in verwerkt. Drie (Met Db erbij) vier soorten seinen, varianten en systemen. 

 

De variantie die iedereen heeft geeft ST juist de grote diversiteit en interesses waarin de kracht van ST ligt versleuteld..

20210601133619_1.jpg

20210601133317_1.jpg

20210601132846_1.jpg

20210601133122_1.jpg

20210601133704_1.jpg

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Begin van een nieuw project.

 

Ik wil nog niet direct een topic starten daar ik nog nergens zeker van ben zoals de naam van het project en dat soort dingen.. ik zal hier af en toe een plaatje delen met hoever ik ben en ter zijner tijd een eigen topic hier voor aanmaken.

20210612102957_1.jpg

20210612103035_1.jpg

20210612103046_1.jpg

20210612103055_1.jpg

Link to comment
Share on other sites

20 minuten geleden, rcdevisser zei:

Rail Studio asset pack leent zich hier uitstekend voor

Er zitten idd hele mooie assets in zoals oude spoor gebouwen, static sloop treinen enz.. het is echt een aanwinst voor het bouwen van verschillende routes!

Link to comment
Share on other sites

Op 31-5-2021 om 13:50, Sjef61 zei:

Bekende spoorovergang.

Ik heb daar wel eens foto's gemaakt.

Verder heb ik gehoord dat ze die boerderij in de verte gaan afbreken.

 

Het schijnt dat sloop van de boerderij is tegengehouden door de Stichting "Red de Schuur"

Het blijkt namelijk dat die schuur is ontworpen door Architect Van Ee die weer de naamgever is van de Laan van Ee. ?

 

20210613160234_1.jpg

20210613160256_1.jpg

  • Like 3
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy