Jump to content

Routes in aanbouw / Routes in development


ClipmeneerNL

Recommended Posts

31 minuten geleden, HU88ICANE zei:

Die van coha voorlopig... mss achteraf ga ik wat experimenteren met een backup route...

Het nadeel is nu wel dat als je niets kan aanpassen aan de trackrule en geen andere sporen kunt gebruiken. Moest je ooit je eigen trackrule willen gebruiken zal het moeilijk zijn om die te vervangen

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 232
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Zeg jongens, vraagje!

 

Elias heeft wel gelijk ivm de trackrules van Coha natuurlijk, op zich ben ik best wel tevreden met de sporen zelf, alleen de wisselstellers zou ik liever vervangen met Gert's NMBS versie...

Is daar zo iets mogelijk om dat asset te laten gebruiken ipv de Coha ProRail of moet je daar al een andere track rule voor gebruiken?

Heb het Coha handboek eens gelzen gisteren maar veel info over dit vond ik niet...

Link to comment
Share on other sites

22 minuten geleden, HU88ICANE zei:

Zeg jongens, vraagje!

 

Elias heeft wel gelijk ivm de trackrules van Coha natuurlijk, op zich ben ik best wel tevreden met de sporen zelf, alleen de wisselstellers zou ik liever vervangen met Gert's NMBS versie...

Is daar zo iets mogelijk om dat asset te laten gebruiken ipv de Coha ProRail of moet je daar al een andere track rule voor gebruiken?

Heb het Coha handboek eens gelzen gisteren maar veel info over dit vond ik niet...

 

Leuk dat andere leden mijn antwoorden herkauwen, maar kijk even naar de tutorial die ik gemaakt hebt:

Gert heeft een custom trackrule met zijn wisselsteller en de sporen van Konstanz - Villingen. Als je hem lief vraagt mag je die wellicht wel gebruiken.

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Hallo mensen!

 

Ik wou alvast zeggen dat op dit topic ook de screenshots van mijn Amperlijn route binnenkort worden geplaatst.

Ik ben momenteel bezig met huiswerk dus ik ga in de middag pas verder met mijn route.

Wat ik wel alvast wil zeggen is dat de Amperlijn binnenkort elektrisch word gemaakt. Hierbij zullen de DM-90 (Buffel) treinstellen en de Wadloper treinstellen minder gaan rijden. Deze worden groot deels vervagen voor tweedelige FLIRT treinstellen. Ook worden de 6400 locs van de DD-AR treinstellen vervangen voor 1700 locs. Het Belgische NMBS SNCB AM treinstel blijft wel rijden. Genoeg gekletst over veranderingen. Eerst maar in de middag kijken hoe ik de lijn überhaupt elektrisch maak.

Edited by juniorfreddy777
Link to comment
Share on other sites

26 minuten geleden, juniorfreddy777 zei:

Hallo mensen!

 

Ik wou alvast zeggen dat op dit topic ook de screenshots van mijn Amperlijn route binnenkort worden geplaatst.

Ik ben momenteel bezig met huiswerk dus ik ga in de middag pas verder met mijn route.

Wat ik wel alvast wil zeggen is dat de Amperlijn binnenkort elektrisch word gemaakt..............

Het beste is om jou voortgang In jou eigen topic te blijven plaatsen.

Anders komt er overal wat te staan van jou route en dat is niet handig.

https://simtogether.com/forums/topic/922-de-amperlijn/page/2/?tab=comments#comment-6811

Je mag hier wel een aankondiging doen naar jou eigen route topic.

 

Link to comment
Share on other sites

4 uren geleden, EsméevR zei:

 

Leuk dat andere leden mijn antwoorden herkauwen, maar kijk even naar de tutorial die ik gemaakt hebt:

Gert heeft een custom trackrule met zijn wisselsteller en de sporen van Konstanz - Villingen. Als je hem lief vraagt mag je die wellicht wel gebruiken.

 

 

Van mij mag hij ze gebruiken natuurklijk .. maar hij heeft helaas geen Villingen route dus dan gaat dat denk ik nie hè ?

Link to comment
Share on other sites

We hebben een goede oplossing gevonden intussen! Trucje van “InfraGert” deed het! De coha stellers de grond in duwen en dan die van Gert plaatsen ?? 

Dat is het enige dat ik anders wilde, best wel tevreden met de coha sporen en track rule...
Die van Villingen zijn natuurlijk wel prachtig!

Link to comment
Share on other sites

1 uur geleden, Elias zei:

Deze masten bestaan idd nog niet, misschien dat @Michael1234deze aan het maken is. De 25kV bovenleiding is iets anders maar is nog niet te downloaden.(komt waarschijnlijk uit als de HSL route naar antwerpen uitkomt.

Deze masten ben ik niet aan het maken en omdat die bovenleiding niet voor komt op het traject vanuit NL naar Antwerpen ben ik dat ook niet van plan.

Link to comment
Share on other sites

Ja het is een rare kwast die mast... En dan is er nog een mix van deze ophanging met de normale mast wat verder op ook... ik denk dat ik iets modulair ga maken met wat stukken uit verschillende sets en tools, de individuele stukken bestaan wel! 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy