Jump to content

Routes in aanbouw / Routes in development


ClipmeneerNL

Recommended Posts

  • Replies 232
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ik heb maar eens een oud project onder het stof vandaag gehaald en weer compleet gemaakt. Kan iemand raden waar dit is, en de specifieke plek van dit screenshot? ?

Als ik even geen zin heb in mijn Duitse project ga ik hier rustig aan verder. Ik ga denk ik de sporen uitwisselen voor de sporen van Münster - Bremen, objecten van sommige makers verwijderen/vervangen en rustig aan verder bouwen.

 

Screenshot_( 01  Havenspoorlijn_51.91321-4.19142_12-18-14.jpg

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Daarom staat op mijn screenshot ook de naam erbij. Je moet die hebben waar "IKB3" in de objectnaam staat, de andere is inderdaad een vrachtwagen. Volgens mij de meest recente versie, ik heb hem via aerosoft gekocht vorig jaar in ieder geval:

https://www.aerosoft.com/en/train-simulation/dovetail-games-train-simulator/routes/1564/koeblitzer-mountain-route-3-reloaded?c=331

Link to comment
Share on other sites

Eigenlijk is het nóg veel makkelijker: Zolang de Displayname (hoe het object heeft in TS) begint met "SAD2016' dan komt deze uit de laatste versie van IKB. 

 

Als de naam niet met SAD2016 begint komt deze ofwel uit de de freeware Altenburg Wildau of uit een oude versie van IKB(niet meer nieuw te koop).

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Op 23-5-2021 om 15:39, EsméevR zei:

En na dit schrijven is deze addon nog ruim 19 uur te koop met 25% korting: https://store.steampowered.com/app/1211473/Train_Simulator_Im_Kblitzer_Bergland_Route_AddOn/

Edited by Trains-xp
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Mooi gemaakt hoor ?

 

IBK3 heeft inderdaad geweldige details.

Zo zijn er ook vissen.

Die je rond kunt laten zwemmen.

En vogels die cirkelen.

Of duiven die op vliegen.

Las laatst dat ze nu ook bezig zijn, of reeds hebben.

Met een pauw.

Die zijn veren kan spreiden.

 

Maakt een route mooi levendig.

 

Link to comment
Share on other sites

Zo, nu heb ik het model ook digitaal en ik heb een virtueel proefritje gemaakt met een geleend stammetje rijtuigen van de VSM.

Het model stoomt goed! Als je de cilinderkranen openzet zie je het spoor niet meer! Je raakt het spoor bijster zeg maar... ?

Ik vind het model een pareltje. Perry & Esmée bedankt voor de vondst!

 

Kan niet wachten om weer eens zelf een museumspoorlijn te bezoeken om alleen al die stoomgeur te kunnen ruiken!

 

 

 

 

 

20210531123211_1.jpg

20210531124610_1.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy