Jump to content
Heb jij jouw screenshot al ingezonden in de Screenshot van de Maand? I Have you already submitted your screenshot in the Screenshot of the Month competition? ×
  • 0

Help. TS loopt steeds vast


Paul2963

Question

ik heb sinds gisteren het spel gekocht en ben al zo lang bezig om te rijden, maar het spel loopt steeds vast en moet mijn computer op nieuw op starten met harde reset om uit het spel te komen.

ook als ik off line speel loopt die vast.

ik speel al veel spellen maar dit heb ik nog nooit mee gemaakt.

mijn mening over dit spel is heel erg teleurstellend.

wie kan mij helpen om dit goed te krijgen. 

Link to comment
Share on other sites

Recommended Posts

  • 0

Hallo Robert.

TSC werk wel maar als ik in de Trein zit op de Bok loopt het spel soms vast.

als buiten of uit het raam hang doet het spel het wel.

kan nog proberen op 32. 

 

het spel nieuw er op gezet tot deed hij  het weer alleen boven gestaande blijfen.

dankje wel voor je hulp👍

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Even een algemeen gegeven, wat ik nog steeds niet begrijp is dat Steam standaard C:\Program Files (x86) aanhoud, maar dit is eigenlijk bedoeld voor 32 bit programma's.

Nu was TSC voorheen wel een 32 bit proggie maar nu in zekere zin niet meer en lijkt mij het beter om dan voor Steam standaard C:\Program Files aan te houden wat voor 64 bit bedoeld is toch?

Mja wie ben ik, heb Steam enz. sowieso niet op de systeembesturing schijf geïnstalleerd staan maar op een afzonderlijke SSD schijf.

En mocht C:\ het begeven om een of andere reden waarbij je moet formatteren dan gaat de map Steam enz. iig niet naar de knoppen.

 

Edited by Trains-xp
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Voor zover ik kan zien krijgt de 32-bits versie ook geen updates meer (in v75.8a in ieder geval niet), tenminste, de laatste versie van de 32-bit exe is ietwat ouder dan die van de 64-bit exe bestanden. Zelf heb ik Railworks ook op een andere schijf staan. Veel makkelijker met backuppen of terugzetten van een werkende versie. Mijn voorkeur heeft het dusook om het op een andere schijf te installeren. En mocht je ooit een grotere SSD voor TSC willen nodig hebben is het ook allemaal veel makkelijker en sneller over te zetten.

 

Maar ja, daar is Paul2963 probleem nog niet opgelost.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Beste is om TS niet in een systeem map te installeren zoals Trains-zo ook al aangeeft.

Dit kan zeker  rechten problemen opleveren.

Beste is om TS of op een aparte schijf te zetten of in een eigen map zetten onder de C:\

Bijvoorbeeld C:\steam\…..

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
1 uur terug, Paul2963 zei:

dit hoeft niet nodig te zijn ander spelen doen het ook.

Nee dat is zo maar het ene is het andere spel niet en er zullen zat gebruikers zijn die Steam in C:\Program Files (x86) hebben staan waarbij het goed gaat.

Maar mocht het echt niet goed lukken of naar je zin zijn kun je overwegen om de Steam map te Verplaatsen naar bijv. C:\ of andere schijf.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Posted (edited)

Oke maar advies is welkom.

nu wil het spel hele maar niet meer op starten.

spijt dat ik 60 euro uit geef aan iets dat niet werkt.🥵

en op een ander schijf zetten helpt ook niet zie probleem op forum.

hier woord je radloos van.

Help.

Edited by Paul2963
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Spel op zich werkt prima. Daar ligt het echt niet aan.

Weet je zeker dat je de laatste hulprogramma's hebt geïnstalleerd?

image.png

 

Ik zelf heb vanmiddag  even getest door TS via Steam op mijn oude Adminitratie pc te laten zetten en het werkt zonder problemen met de juiste hulpprogramma's.

Alleen met wat lagere setting 😉

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

het spel er  voor de 3 keer op nieuw op gezet werkt nog steeds niet.

Ook bestanden gezocht alle oude tsc bestanden waren weg.  

 

het spel werk al niet goed van de eerste keer . {sjef 61}

ik heb volgens uitleg het spel er op gezet. 

Door dat ik zekker al 8 keer het spel niet kon sluiten moest ik het doen door de computer uit te zetten.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Er mankeert niets aan het spel. Dat weet ik zeker.

Als dat zo was hadden wij het wel gemerkt.

Het  basis programma  trainsimulator zelf haal je op bij Steam, wij leveren alleen de key daarvoor.

 

Werkt het spel wel als je het Retro Canvas Route niet installeert?

 

En dit pakket heb je ook aangeschaft

https://store.steampowered.com/app/208300/Train_Simulator_European_Loco__Asset_Pack/

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
13 minuten geleden, Sjef61 zei:

ik heb het spel hier gekocht.

En dit pakket heb je ook aangeschaft

https://store.steampowered.com/app/208300/Train_Simulator_European_Loco__Asset_Pack/

Tsja dat wisten wij nog niet ....

Maar dat zal toch wel wat bij de aankoop staat vermeld en al eens ter discussie is geweest wat iig nodig is voor de Retro Canvas Route.

En mocht het niet zo zijn is dat wellicht het probleem.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy