Jump to content
Heb jij jouw screenshot al ingezonden in de Screenshot van de Maand? I Have you already submitted your screenshot in the Screenshot of the Month competition? ×
  • 0

Help. TS loopt steeds vast


Paul2963

Question

ik heb sinds gisteren het spel gekocht en ben al zo lang bezig om te rijden, maar het spel loopt steeds vast en moet mijn computer op nieuw op starten met harde reset om uit het spel te komen.

ook als ik off line speel loopt die vast.

ik speel al veel spellen maar dit heb ik nog nooit mee gemaakt.

mijn mening over dit spel is heel erg teleurstellend.

wie kan mij helpen om dit goed te krijgen. 

Link to comment
Share on other sites

Recommended Posts

  • 0

Het is en blijft een vreemde situatie en voor mij ook een raadsel ...

En ik vraag maar zowat, maar ergens een dubbele Steam,  Railworks, Assets of Content map is zeker geen sprake van??

Want ook dat heb ik al eens meegemaakt dat daar sprake van was en daardoor het spel voor geen meter liep.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

jullie hebben er meer verstand van als ik

Dus  als julie het niet weten.

 

zonder retro  nl. pakket werkt het redelijk.

ik heb alles er af gehaald en bestanden verwijderd en er zonder Retro nl er op gezet nu loopt het redelijk goed waar het zit weet ik ook niet. 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Op TSC en Elap na, die van Steam komen,  moet je alle andere pakketten bij ons  downloaden en zelf 1 voor 1 installeren.

Dus het RCR bestand, met een losse key, en alle CT rijdend materiaal met een losse key. Allemaal .exe bestanden.

Daar kan niet veel mee mis gaan eigenlijk.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Tsja Paul wat ook makkelijk is de schuld hier neerleggen terwijl alles wat nodig is via anderen gedownload en geïnstalleerd moet worden.

Zelf heb ik hier niets aangeschaft, maar velen zullen dit wel gedaan hebben en hoor je er weinig over, ja een enkele keer komt er wat voorbij maar was naar tevredenheid opgelost.

En je kunt niet verlangen dat de schuld hier gezocht moet worden, ofwel het installeren enz. zul je tenslotte zelf moeten uitvoeren, of je nu een beginneling of ervaring hebt met een PC/Laptop om te gaan.

En als daar iets mis mee gaat kunnen wij niet achterhalen wat daar de oorzaak van kan zijn.

Is er niemand in je kennissenkring die er eens naar kan kijken en mogelijk beter met dit soort zaken kan omgaan dan jij?

 

Edited by Trains-xp
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Paul z'n reactie is inderdaad aardig kort door de bocht. Als je het spel via steam had aangeschaft had je dezelfde problematiek gekregen, als het spel in basis al niet goed draait, dat ligt er niet perse aan dat je het hier gekocht hebt. We proberen je zo goed mogelijk te helpen, maar je antwoorden op de diverse vragen zijn ook redelijk vaag of er komt totaal geen antwoord. Dat maakt het voor degene die je helpen willen ook lastig te achterhalen wat er dan fout is gegaan. Sjef had schijnbaar ook geen idee meer wat er met je systeem aan de hand kan zijn en verwees je door naar een ander forum, mogelijk dat daar iemand zit die nog een ander idee heeft voor een oplossing.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ja, zeker een kort door de bocht reactie.

Wij leggen bij niemand de schuld neer en proberen jou te helpen.

En dit soort reacties zorgen er alleen maar voor dat iedereen die jou wil helpen afhaakt.

 

Bij ons koop je alleen maar de key voor het hoofdspel  en voordelig de losse extra pakketten.

 

Ik begrijp jou frustratie maar kan daar echt niets aan doen.

 

Als je de key bij Steam had gekocht, zo als  hier boven al vermeld, had je hetzelfde probleem gehad.

 

Ik verwees je door naar DS omdat daar weer andere mensen actief zijn met veel ervaring

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

ik heb alles laten zien wat jullie vroegen.

na vier dagen wordt  gezegd dat het aan mij ligt en zeker niet aan het spel.

nog nooit problemen gehad met installeren. 

ik speel div spellen.

als ik vage antwoorden geef zeg het dan gelijk en niet achter af.

ik was kort door de bocht sorry  maar stel je eens in mijn plaats.

  

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Tsja, als het aan het spel ligt dan zijn we snel klaar.

Ik zou dan mijn beklag dan maar doen bij Steam of DTG en niet hier.

Maar niemand legt de schuld bij iemand. 
maar duizenden mensen, waaronder ik, spelen dit spel al vele jaren.

ik al vanaf 2015.
 

Je kan ook een support ticket aanmaken bij ons.


https://simtogether.com/support

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy