Jump to content
  • 0

NMBS/SNCB I11 Rijtuigen


Dennis89

Question

22 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Deze installer is super oud; Windows 7 is al te nieuw voor deze installer, en dat zal er met 10 en 11 niet beter op geworden zijn.

 

Ik heb het toch voor elkaar gekregen, maar weet bij god niet meer hoe, staat me vaag iets van bij dat ik met een of andere tool de installer voorbij het verificatiescherm moest dwingen. Je kan in een noodgeval proberen met een file extractor de bestanden handmatig uit de .exe te pulken, maar als ik jou was zou ik me even tot de support richten voor een normale oplossing. En daar zou ik snel mee zijn, want de website gaat over een week offline. 😉

Edited by KerAp
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Heb hem nog een keer met de installer geïnstalleerd en dat ging bij mij gewoon goed; zal wel met ander mat in de war zijn geweest met die oude installer.

 

Ook is dit bestand niet een bestand dat in de SKTrains map aanwezig is. Gaat dit om de SKTrains HVI11 of een andere?

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ah, daar komt de aap uit de mouw. Ik nam klakkeloos aan dat je het over de SKTrains versie had, wist niet dat er ook een fictieve repaint was.

 

Dit is een gewone assets map die je gewoon in de RailWorks map kan gooien, dus niks met installers van doen.

Dit klinkt als een corrupt bestand, en daar kom ik ook op uit als ik de foutcode google. Gebeurt het nog steeds als je het pakket opnieuw downloadt?

Link to comment
Share on other sites

  • 0
13 uren geleden, Dennis89 zei:

Ja ik heb hem al 3 x gedownload en iedere keer hetzelfde

 

Kan je het wel naar een andere locatie uitpakken? Zo niet, zou ik eens proberen het met een ander programma uit te pakken. Als je het niet eens naar je bureaublad uit kan pakken maakt je RailWorks map ook niet veel uit.

Als je het wel naar een andere locatie kan uitpakken, is er denk ik iets met je bestandssysteem.

 

Ik kan hem gewoon uitpakken en verplaatsen iig

Link to comment
Share on other sites

  • 0
42 minuten geleden, Dennis89 zei:

De standaard van Windows.

Moet ik het een keer proberen met winrar? Maakt dat verschil?

Volgens mij kan de standaard van windows helemaal geen RAR uitpakken.. alleen ZIP.

 

Zelf gebruik ik echt voor alles Total Commander.. die kan echt alles uit en inpakken.. (zelfs .RWP als je die even hernoemt naar .ZIP) mits je het even juist configureert.. maar rar kan dacht ik standaard al.. alleen inpakken niet.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ja ...., het kan ook met 7zip (ff installeren) gedaan worden en heb je (net als bij .rar) in feite Utilities.exe helemaal niet nodig.

Lees dit topic waar een soortgelijke vraag werd gesteld hoe je te werk gaat:

https://simtogether.com/forums/topic/2394-rwps-installeren/#comment-20178

 

Edit/

Voorbeeld met .7z

kopierennaar.jpg.41ad617e295cbf5f72dc5f30e776d93e.jpg

 

Edited by Trains-xp
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Nou waar het bij jou dan mis gaat weet ik ff niet want hier lijkt het goed:

 

SNCB-NMBS.thumb.jpg.47a2b23c29e5f79898d40d34bf577c7c.jpg

 

Is het pad net als bij mij?: ....\RailWorks\Assets\RWAustria\Swiss_RailVehicles\Passenger\SNCB_NMBSI11\  bestanden?

Edit/

Dus zo inclusief de benodigde rijtuigen:

pad.jpg.f0dbdad577b63fb7e54a0b2950c59214.jpg

 

Edited by Trains-xp
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy