Jump to content
Stem nu op jouw favoriete Screenshot van de Maand! I Cast your vote for your favourite Screenshot of the Month! ×

Sneltramroute Utrecht Centraal Jaarbeursplein - Nieuwegein Zuid en Ijsselstein Zuid voor Train Simulator 2020


Openbaarvervoerfreak

Recommended Posts

Na ruim 37 jaar trouwe dienst gaan de SIG trams op het Traject Utrecht - Nieuwegein Zuid en Ijsselstein Zuid Binnenkort geheel uit de reizigersdienst het zou leuk zijn als aandenken als iemand bereid is deze route en het materieel na te bouwen voor Train simulator 2020. Zelf heb ik meerdere pogingen gedaan of het mij lukt dit te bouwen maar helaas snap ik er geen fluitketel van hoe ik dit kan bouwen hopelijk is hier iemand die deze kennis wel heeft en deze route zou willen bouwen. 29 Mei 2020 was namelijk de laatste dag dat deze sneltrams het hele traject reden tussen Utrecht Centraal Jaarbeursplein en Nieuwegein Zuid/Ijsselstein Zuid. De sneltrams zullen nog enige tijd rijden op het trajectdeel Utrecht Centraal Jaarbeursplein - P+R Westraven waarna deze stellen uiteindelijk worden gesloopt en vervagen zullen worden door de nieuwe CAF Urbos 100 trams. 

 

via mijn Youtube kanaal vind je vele beelden van deze sneltrams de link is
https://www.youtube.com/openbaarvervoerfreak

 

DSC01472.JPG

Edited by Openbaarvervoerfreak
Link to comment
Share on other sites

Nou zoals TheLaRiche al zei is dit de 2D-map van de SUNIJ lijn in TS.

Ofwel de spoorligging van deze lijn met ca. in het midden de remise die je krijgt als men in een route op toets 9 klikt om bijv. wissels te schakelen.

 

Wellicht zegt dit je meer:

 

Remise.thumb.jpg.3555b71592829a635ff5b1244bd5e5c9.jpg

Edited by trainsxp
Link to comment
Share on other sites

Ik heb een model van de Zwitsers voor MSTS gemaakt. Die kan ik op zich best verbeteren en voor TS2020 uitbrengen...

 

Ga dan wel echt zwaar hulp nodig hebben qua geluiden, cabs, rijeigenschappen, en dergelijke. TS2020 is nog redelijk nieuw voor mij, en scripten was nooit mijn sterkste punt.

 

@trainsxp: Kans op wat screens van de route?

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Nou om eerlijk te zijn is dat de topic starter er over begon en daarom de 2D map liet zien.

Maar het projectje ligt al een paar jaar in de diepvries en had niet het plan om hier mee verder te gaan.

Alleen het spoor en de stations perrons liggen er, voor de rest is het nagenoeg kaal.

Afijn, als iemand er wat inziet laat maar weten. ?

 

Oja je moet iig wel de Frankfurt U-Bahn Route Add-On hebben.

Edited by trainsxp
Link to comment
Share on other sites

Op 14-6-2020 om 11:50, Mark_1985 zei:

zou wel leuk zijn als deze kan komen. niks verplicht hoor. ik heb er zelf geen verstand van om een route maken, hopelijk dat iemand het zou willen/kunnen proberen ? 

Zo begint iedereen Mark ? Zonder er verstand van te hebben.

Wat houd je tegen je er zelf in te gaan verdiepen? Als je er een maal door bent is het leuk werk. Begin altijd klein.

Ennn......Kan niet ligt op het bekende plekje onder een boom...

 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy