ik krijg de moterwagens van de thalys PBKA niet zichtbaar in mijn simulator. ik heb de geoPcDx overgezet zoals in de handleiding geschreven staat. maar toch is de motorwagen niet zichtaar, en zijn de wagonnen van de ouigo niet zichtbaar, maar daar staan geen geoPcDx bestanden in, omdat daar niks over in de handleiding staat, en ik dus niet weet om welke versie het gaat.
weet iemand wat hier mis gaat? want ik heb er ondertussen een hoop centjes aan uitgegeven.
alvast bedankt voor jullie reacties.
groetjes,
Tobias
PS: bij de Train Simulator: TGV® Réseau & TGV-RDuplex EMU Add-On werkt alles gewoon perfect, maar bij de Train Simulator: LGV: Marseille - Avignon Route eigenlijk alle treinen (op de treinen na die meekwamen toen ik hem kocht) wel iets mist moterwagens of wagonnen.
en nog even snel iets anders: klopt het dat de editknop weg is op deze site?
Question
Tobiasggg1699 22
hoi allemaal,
ik heb een probleem met de repaintpack van Elena: https://www.railsim-fr.com/forum/index.php?/files/file/1522-thalys-und-tgv-402-final-version/
ik krijg de moterwagens van de thalys PBKA niet zichtbaar in mijn simulator. ik heb de geoPcDx overgezet zoals in de handleiding geschreven staat. maar toch is de motorwagen niet zichtaar, en zijn de wagonnen van de ouigo niet zichtbaar, maar daar staan geen geoPcDx bestanden in, omdat daar niks over in de handleiding staat, en ik dus niet weet om welke versie het gaat.
weet iemand wat hier mis gaat? want ik heb er ondertussen een hoop centjes aan uitgegeven.
alvast bedankt voor jullie reacties.
groetjes,
Tobias
PS: bij de Train Simulator: TGV® Réseau & TGV-RDuplex EMU Add-On werkt alles gewoon perfect, maar bij de Train Simulator: LGV: Marseille - Avignon Route eigenlijk alle treinen (op de treinen na die meekwamen toen ik hem kocht) wel iets mist moterwagens of wagonnen.
en nog even snel iets anders: klopt het dat de editknop weg is op deze site?
Edited by Sjef61Link to comment
https://simtogether.com/forums/topic/449-thalys-pbka-elena-repaints-werkt-niet-lekker/Share on other sites
Top Posters For This Question
53
44
12
5
Popular Days
Oct 22
35
Oct 23
18
Oct 21
16
Oct 7
15
Top Posters For This Question
Tobiasggg1699 53 posts
Sjef61 44 posts
Bert 12 posts
davida 5 posts
Popular Days
Oct 22 2020
35 posts
Oct 23 2020
18 posts
Oct 21 2020
16 posts
Oct 7 2020
15 posts
Popular Posts
Sjef61
Dat is gelukt maar dan zit je met een zwevende ruiten wisser. Wat je moet doen om te laten werken is; TGV_Duplex_Carmillion_PowerCar.GeoPcDx plaatsen en deze hernoemen na
GaatJeNiksAan
je moet het er zo in hebben staan, bij elke power car
Tobiasggg1699
yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeessssssssssssssssssssssss ik weet niet hoe ik je moet bedanken Sjef. echt ontzettend bedankt voor iedereen zijn hulp. zonder jullie was me dit no
Posted Images
119 answers to this question
Recommended Posts