Jump to content
Heb jij jouw screenshot al ingezonden in de Screenshot van de Maand? I Have you already submitted your screenshot in the Screenshot of the Month competition? ×
  • 0

Thalys PBKA Elena repaints werkt niet lekker


Tobiasggg1699

Question

hoi allemaal,

 

ik heb een probleem met de repaintpack van Elena: https://www.railsim-fr.com/forum/index.php?/files/file/1522-thalys-und-tgv-402-final-version/

ik krijg de moterwagens van de thalys PBKA niet zichtbaar in mijn simulator. ik heb de geoPcDx overgezet zoals in de handleiding geschreven staat. maar toch is de motorwagen niet zichtaar, en zijn de wagonnen van de ouigo niet zichtbaar, maar daar staan geen geoPcDx bestanden in, omdat daar niks over in de handleiding staat, en ik dus niet weet om welke versie het gaat.

 

weet iemand wat hier mis gaat? want ik heb er ondertussen een hoop centjes aan uitgegeven.

 

alvast bedankt voor jullie reacties.

groetjes,

Tobias

Afbeelding1.png.255d501042f298f398a086240fba9ac1.pngAfbeelding3.png.27f4d78d98117411214288658871cef3.png2048026088_Screenshot_LGVRhne-AlpesMditerrane-LyontoMarseille_45.75903-4.86032_15-00-05.thumb.jpg.c1f32b1bf60fc319cfda259b75bb98d3.jpg

 

PS: bij de Train Simulator: TGV® Réseau & TGV-RDuplex EMU Add-On werkt alles gewoon perfect, maar bij de Train Simulator: LGV: Marseille - Avignon Route eigenlijk alle treinen (op de treinen na die meekwamen toen ik hem kocht) wel iets mist moterwagens of wagonnen. 

 

en nog even snel iets anders: klopt het dat de editknop weg is op deze site?

Edited by Sjef61
Link to comment
Share on other sites

Recommended Posts

  • 0

Ìk had blijkbaar toch de LGVMedSouth uitvoering

Ik heb de repiants geinstalleerd maar krijg niets te zien. ?

Bij alle Cab views heb ik die geo geplaatst zoals in de pdf staat.

De orginele twee uitvoeringen zie ik wel.  LOL...

 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy