Jump to content
  • 0

Thalys PBKA Elena repaints werkt niet lekker

Question

hoi allemaal,

ik heb een probleem met de repaintpack van Elena: https://www.railsim-fr.com/forum/index.php?/files/file/1522-thalys-und-tgv-402-final-version/

ik krijg de moterwagens van de thalys PBKA niet zichtbaar in mijn simulator. ik heb de geoPcDx overgezet zoals in de handleiding geschreven staat. maar toch is de motorwagen niet zichtaar, en zijn de wagonnen van de ouigo niet zichtbaar, maar daar staan geen geoPcDx bestanden in, omdat daar niks over in de handleiding staat, en ik dus niet weet om welke versie het gaat.

weet iemand wat hier mis gaat? want ik heb er ondertussen een hoop centjes aan uitgegeven.

alvast bedankt voor jullie reacties.

groetjes,

Tobias

Afbeelding1.png.255d501042f298f398a086240fba9ac1.pngAfbeelding3.png.27f4d78d98117411214288658871cef3.png2048026088_Screenshot_LGVRhne-AlpesMditerrane-LyontoMarseille_45.75903-4.86032_15-00-05.thumb.jpg.c1f32b1bf60fc319cfda259b75bb98d3.jpg

PS: bij de Train Simulator: TGV® Réseau & TGV-RDuplex EMU Add-On werkt alles gewoon perfect, maar bij de Train Simulator: LGV: Marseille - Avignon Route eigenlijk alle treinen (op de treinen na die meekwamen toen ik hem kocht) wel iets mist moterwagens of wagonnen. 

en nog even snel iets anders: klopt het dat de editknop weg is op deze site?

Edited by Sjef61

Recommended Posts

• 0

Ok, mooi, kijk aan. Misschien kan jij hem helpen wat er dan fout gaat en welke versie jij hebt van het origineel.

Ik heb die treinen niet dus kan helaas niets uitzoeken.

• 0

Je mist hier nu de repaint textures.

Ook al zou de repaint niet compatibel zijn zou je nog steeds rood moeten hebben.

• 0

Nu weet ik het ook niet meer...

Ga ik doen. 

Ook na het opnieuw downloaden en installeren werkt het nog steeds niet. 

Ik blijf nog altijd missing textured houden. 

• 0

Ìk had blijkbaar toch de LGVMedSouth uitvoering

Ik heb de repiants geinstalleerd maar krijg niets te zien. ?

Bij alle Cab views heb ik die geo geplaatst zoals in de pdf staat.

De orginele twee uitvoeringen zie ik wel.  LOL...

• 0

en als je (net zoals gaatjeniksaan) de geo van de Carmillion en de Duplex in de thalys map zet?

want dat werkte bij hem wel maar bij mij ook niet.

Edited by Tobiasggg1699
  • 0

Ik heb hetzelfde als bij jou Thalys

afbeelding.png

Die andere uitvoeringen zijn allemaal onzichtbaar

Edited by Sjef61
  • 0

In de Thalys_PBKA_B.bin staat:

afbeelding.png

afbeelding.png

En dan krijg je die powercar te zien zonder texture...

• 0

In de geo staat de locatie van de texture

afbeelding.png

En daar staan deze plaatjes niet bij. Dus missende textures.

afbeelding.png

• 0

In de benodigde Geo  'TGV_Duplex_PowerCar.GeoPcDx '  staan andere texture namen dan in de texture map. Dat geeft dus missende texture

afbeelding.png

• 0

Dat  lijkt mij een fout in de Thalys_PBKA_B_nd.bin en Thalys_PBKA_A.bin file of er staan foute textures in

Dit kan zo niet werken.

• 0

De ander zijn wel goed, daar moet je die  TGV_Duplex_Carmillion_PowerCar.GeoPcDx in de engine zetten

• 0

wordt geregeld, nu nog alleen de Thalys

oké de TGV_Duplex_Carmillion_PowerCar.GeoPcDx staan nu ook in de rest van de repaints.