Jump to content

't Zuiden van Nederland


ClipmeneerNL

Recommended Posts

Zojuist, Hans Aarts zei:

Helemaal Niks Werkt Via Zip

Ja, wat heb je dan gedaan Hans. Alles uitgepakt zoals wij dat aangaven?

Anders open je de ZIP. Kopieer de bestanden. Plak ze in de map buiten de ZIP bestand

 

Link to comment
Share on other sites

Je hebt nog steeds niet geantwoord op mijn vraag hoe je dan Assets als RWP installeert.

Je kan ook de RWP  weer uitpakken met 7zip bijvoorbeeld en dan die mappen in railworks plakken

 

Open je  de juiste RWP wel met Utilities.exe dus  de RWP die je uit de ZIP hebt gekopieerd?

 

Link to comment
Share on other sites

Hoezo op RWP druk ...?, daar hoef je helemaal niet op te drukken.

Maar is dit nadat je Utilities.exe hebt geopend -> Pakketbeheer -> installeren -> selecteer de RWP -> openen hebt gedaan?

 

Edit/

Tsja dat vraag ik mij ook af, het zal toch niet zijn eerste RWP bestand zijn die Hans installeerd.

Edited by Trains-xp
Link to comment
Share on other sites

Het kan aan mij liggen maar een rpw bestand kan je toch alleen via utilities.exe openen? dus wat al gezegd werd; eerst het zip bestand uitpakken en de rpw bestanden verplaatsen of kopiëren naar een voor jou makkelijke map. En daarna Utilities.exe openen, en als programma dan vraagt wat je wil dan klik je de rpw bestanden aan.

Zo heb ik het altijd begrepen tenminste. 

Link to comment
Share on other sites

39 minuten geleden, skittle zei:

Het kan aan mij liggen maar een rpw bestand kan je toch alleen via utilities.exe openen?

dus wat al gezegd werd; eerst het zip bestand uitpakken en de rpw bestanden verplaatsen of kopiëren naar een voor jou makkelijke map.

En daarna Utilities.exe openen, en als programma dan vraagt wat je wil dan klik je de rpw bestanden aan. Zo heb ik het altijd begrepen tenminste. 

 

Juist, maar vanwaar al die vragen dan als het zo begrepen is en de juiste weg buiten het antwoord van Sjef om?

 

 

Edited by Trains-xp
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy