Jump to content

't Zuiden van Nederland


ClipmeneerNL

Recommended Posts

Hello,

 

Congratulations for this new version  ?

 

I am looking for the following files. Could you help me please ? Thanks ?

Quote

Assets\RWAustria\Austria\Scenery\Lofts\Streets\Str_NL_2s_brick_empty.bin

Assets\RWAustria\Austria\Scenery\Lofts\Streets\Str_NL_2s_brick.bin

Assets\RWAustria\Austria\Scenery\Lofts\Streets\Str_NL_2s_brick_dark_nostripe_empty.bin

Assets\RWAustria\Austria\Scenery\Lofts\Streets\Str_NL_2s_brick_nostripe_empty.bin


Assets\UKTS_FP\Blocks_and_Lofts\R72\Tratove stavby\Naspy\RNL_SZDC_nasep_1k_03_left.bin

Assets\UKTS_FP\Blocks_and_Lofts\R72\Tratove stavby\Naspy\RNL_SZDC_nasep_1k_03_left-side.bin

Assets\UKTS_FP\Blocks_and_Lofts\R72\Tratove stavby\Naspy\RNL_SZDC_nasep_1k_03_loft_bk.bin

Assets\UKTS_FP\Blocks_and_Lofts\R72\Tratove stavby\Naspy\RNL_SZDC_nasep_1k_03_right-side.bin

Assets\UKTS_FP\Blocks_and_Lofts\R72\Tratove stavby\Naspy\RNL_SZDC_nasep_2k_01_right.bin

Assets\UKTS_FP\Blocks_and_Lofts\R72\Tratove stavby\Naspy\RNL_SZDC_nasep_2k_02_right.bin

 

Edited by Italien83
Link to comment
Share on other sites

Bedankt voor het verder bouwen van de route.

Kan iemand mij vertellen waar ik de betonnen muur bij het binnen rijden van station Best kan vinden de huizen zweven nu in de lucht.

Alvast bedankt

Link to comment
Share on other sites

Je zou de route kunnen nakijken met TS Tools

Best wel een handig programma als je eenmaal weet hoe het werkt.

Het is maar een tip.

https://simtogether.com/tutorials/article/33-hoe-installeer-ik-ts-tools-en-controleer-ik-routes-met-ts-tools/

 

Link to comment
Share on other sites

1 uur geleden, Ron zei:

... de betonnen muur bij het binnen rijden van station Best kan vinden ....

Gaat het hier soms over: https://dutchsims.nl/viewtopic.php?p=11050#p11050

Zo ja lees de discussie vanaf dat bericht.

Edited by Trains-xp
Link to comment
Share on other sites

Ik vind deze Zuiden van Nederland een geweldig mooie route. De bouwer(s) hebben oog voor detail.  Ook buiten het spoor  397803750_Screenshot_tZuidenvanNederlandV2.0_51.70846-5.29746_20-00-10.thumb.jpg.8c43e28d12ff47be10a991663d0502f8.jpg             

Een weg die stopt langs het spoor. Er ligt zelfs een betonblok zodat er ook geen (sluip) verkeer door kan.

  Maar even verder met veren uitdelen. Zelfs de handleiding is fantastisch. Alle links voor assets/treinen enz. zijn aanwezig.

Zo zou het eigenlijk bij elke download moeten zijn. Kortom, bouwers, ga zo door. Ik wacht met spanning af op jullie volgende stappen

 

Edited by Treintje
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
42 minuten geleden, Papaxander1111 zei:

Gewoon een vraagje maar wanneer komen er nieuwe development pictures van de route haha

Zoals te lezen op pagina 1

 

Deze route wordt momenteel gebouwt door Yorn14,  hier onder nog wat regels!

 

1 - Vraag niet of je tester kan worden

2 - Vraag geen release datums

3 - Vraag niet om previews

4 - Vraag niet wat onze volgende plannen zijn

5 - Gedraag je 

“‘

Link to comment
Share on other sites

45 minuten geleden, Sjef61 zei:

Zoals te lezen op pagina 1

 

Deze route wordt momenteel gebouwt door Yorn14,  hier onder nog wat regels!

 

1 - Vraag niet of je tester kan worden

2 - Vraag geen release datums

3 - Vraag niet om previews

4 - Vraag niet wat onze volgende plannen zijn

5 - Gedraag je 

“‘

Mijn Excuses 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 2 weeks later...

Beste @Laurensv8

 

Sorry voor de late  reactie, ik lees dit nu pas. Maar de route die je hier speelt, is Zuid-West nederland, niet 't Zuiden van Nederland. 

 

Voor de oplossing, download even het assets mapje die meekomt met de route, of probeer de coha sporen opnieuw te installeren. 

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Hans, Waarom kan je dat niet?

Dat kan je doen doormiddel van de tool Utilities.exe die te vinden is in   ...\Common\Railworks\

Lees dit eens zeer aandachtig...

https://simtogether.com/tutorials/article/14-nl-hoe-installeer-ik-krammerdijks-deltaland-21/

Hier staat precies hoe je RWP bestanden moet installeren. 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

T Zuiden Van Nederland Kan ik Niet Op RWP Dowloaden Omdat Ik Een Lenovo Laptop Heb Daarom Kan Ik Aleen Maar exe Bestanden Dowloaden De Zuiden Van Nederland Is Mijn Droom Route Omdat Het Ook Het Traject Van Eindhoven Naar Weert Is Die Wil Ik Zo Graag Maar Dat Kan Aleen Op exe Bestand 

Link to comment
Share on other sites

26 minuten geleden, Hans Aarts zei:

T Zuiden Van Nederland Kan ik Niet Op RWP Dowloaden Omdat Ik Een Lenovo Laptop Heb Daarom Kan Ik Aleen Maar exe Bestanden Dowloaden De Zuiden Van Nederland Is Mijn Droom Route Omdat Het Ook Het Traject Van Eindhoven Naar Weert Is Die Wil Ik Zo Graag Maar Dat Kan Aleen Op exe Bestand 

mm.. Hoe doe je dat dan met het installeren van assets in RWP dan?

Grootste deel van de assets zijn ok RWP bestanden.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy