Jump to content
Stem nu op jouw favoriete Screenshot van de Maand! I Cast your vote for your favourite Screenshot of the Month! ×

Scenario's van Juniorfreddy777


Recommended Posts

Jaa het is zover! ik ga scenario's maken voor Nederlandse routes in Train simulator! Op dit topic kun je al mijn scenario's vinden. Je kunt hier ook het laatste nieuws volgen van scenario's die nog in WIP zijn. Ik ben nog maar een beginner in scenario's maken dus misschien zijn er veel bugs. Genoeg gekletst. We gaan maar eens beginnen!

Edited by juniorfreddy777
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Het eerste scenario speelt zich af in de Vechtdalijn route. Je rijdt een stoptrein van Dalfsen naar Zwolle. Voor de rest van dit scenario ga ik nog niks verklappen. Dit scenario is in WIP.

 

Ik maak trouwens scenario's in Train Simulator 32 bit. Maar je hoeft je geen zorgen te maken want 32 bit werkt bijna altijd op 64 bit.

Edited by juniorfreddy777
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Ik heb zojuist de nieuwe route Achterhoek en Twentelijnen gedownload. Ik heb ook gelijk een Quick drive test rit gedaan en alles werkt perfect. Misschien ga ik een scenario voor deze route maken.

Edited by juniorfreddy777
Link to comment
Share on other sites

en dat mijn TS er dikke 10 minuten over doet om iets te laden gaat het NOG langer duren wat bij jullie 10 seconden duurt en voila hij is geladen dus even geduld... gaat nog even een eeuw duren ?

Edited by juniorfreddy777
Link to comment
Share on other sites

Omdat de voorjaarsvakantie is begonnen heb ik weer vrije tijd om verder te gaan. Aller eerst wou ik even melden dat mijn Stoptrein naar Zwolle scenario nu als je hem download een rwp bestand er instaat zodat je hem makkelijker kunt installeren via de Utilities van Train Simulator. Job Peeters zal hem binnenkort behandelen en hopelijk goedkeuren.

Edited by juniorfreddy777
Link to comment
Share on other sites

Hallo downloader en Hans Weverling

 

Alles gaat goed met mij. Ik ben al druk bezig met het WIP scenario (Intercity van Apeldoorn naar Almelo). In dit scenario ga ik ook rijdend AI toevoegen. Omdat het scenario al bijna klaar is kan het misschien al vandaag of morgen uitkomen.   

Edited by juniorfreddy777
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy