Jump to content
Stem nu op jouw favoriete Screenshot van de Maand! I Cast your vote for your favourite Screenshot of the Month! ×

Scenario's van Juniorfreddy777


Recommended Posts

Verrassing! ik heb voor jullie een extra scenario gemaakt vandaag. Je rijdt de Intercity van Zwolle naar Deventer. Morgen zal ik hem plaatsen op Simtogether en wachten totdat hij goedgekeurd is.

Edited by juniorfreddy777
Link to comment
Share on other sites

Ik heb zojuist een Twitch account aangemaakt zodat ik ook lekker kan meekijken en praten op de streams van blivius92.

Het stuk wat je in het volgend scenario gaat rijden die nu in WIP is is de Sprinter naar Zutphen.

 

 

Edited by juniorfreddy777
Link to comment
Share on other sites

De scenario fabriek gaat binnenkort even pauzeren met het werk. Maar maak je geen zorgen. Na de pauze ga ik weer druk aan het werk!

 

En als het vierde scenario klaar is mogen mensen zeggen welk scenario ze graag willen als vijfde scenario. Zelf kies ik dan een iemand en van zijn of haar ideeën ga ik een scenario van maken. Maar het moet een scenario zijn voor een van deze routes:

 

De Ijssellijn V1.7

Achterhoek en Twentelijnen

De Vechtdallijnen

Edited by juniorfreddy777
Link to comment
Share on other sites

Hallo mensen!

 

De pauze is afgelopen! Morgen ga ik weer druk aan het werk met het vierde scenario. Bij het vijfde scenario mogen jullie het scenario bepalen. (zie post erboven) + ik ga zelf ook nog een speciaal scenario maken. Genoeg gekletst. Tot morgen!

Edited by juniorfreddy777
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

26 minuten geleden, downloader zei:

Een niet tonend scenario ?

Bedoelt u dat positief of negatief?

 

Want er zitten vaak bugs in mijn scenario. Als u dit scenario opstart ziet u dat de Intercity naar Zwolle (de VIRM op Arnhem centraal) een stukje doorrijd en dan stopt en dan pas zijn deuren op Arnhem centraal opent. Excuses voor dit.

Edited by juniorfreddy777
Link to comment
Share on other sites

Goedemorgen mensen!

 

Vandaag is het zover! Jullie mogen een scenario bepalen dat ik als vijfde scenario ga maken. Het moet wel in een van deze routes:

De Ijssellijn

De Vechtdallijnen

Achterhoek en Twentelijnen

 

Je mag op dit topic het scenario wat jij wilt als vijfde scenario opnoemen. Genoeg gekletst! ik ga maar eens beginnen met het extra speciale scenario als zesde scenario.

Nog een fijne dag!

 

 

Edited by juniorfreddy777
Link to comment
Share on other sites

Ik heb zojuist de LINT 41 en 1700 op Railtraction gekocht. Ben er echt bij mee. Dat betekent ook dat sommige toekomstige scenario's deze treinen als spelers of AI trein worden gebruikt. Wou ik gewoon even vertellen.

Edited by juniorfreddy777
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy