Jump to content

Recommended Posts

Hallo Allemaal,

 

Het is weer eventjes stil geweest, maar ik heb niet stil gezeten wat het bouwen van mijn route betrerft.

Ik ben bezig geweest met de bouw van Zuiderveld en omgeving. En ben van daaruit nog verder door gaan bouwen en is het vlak bij liggende dorp Boggel onstaan en de zandafgraving van Zuiderveld.

 

Verder ben ik doorgegaan met Eikenburg. Het centraal station krijgt al vorm, en het aanleggen van de scenery tussen Eikenburg - Hamsberg  en Eikenburg CS.

Ik wil met dit bericht weer wat screenshot delen wat er is gebouwd

 

Ik begin met de oostzijde van het emplacement van Zuiderveld

 

 

 

20210409000712_1.jpg

20210409000725_1.jpg

20210409000745_1.jpg

20210409000815_1.jpg

20210409000839_1.jpg

We schuiven door naar het Westen van Zuiderveld. Hier is de spliting.  Een aftakking naar Raadskerke wat nog gebouwd moet worden, en de aftakking richting de Zandafgraving en Boggel. 

20210506112308_1.jpg

20210506112156_1.jpg

20210506112326_1.jpg

20210506112337_1.jpg

20210506112357_1.jpg

20210506112422_1.jpg

20210506112510_1.jpg

20210506112526_1.jpg

Op de zanderij moet nog het één en ander bijgebouwd worden om het wat aan te kleden, wat wel af is op een klein detail na is de scenery tussen Zuiderveld en Boggel

Hier volgt een impressie van.

 

 

20210506112756_1.jpg

20210506112833_1.jpg

20210506112852_1.jpg

20210506112908_1.jpg

20210506112925_1.jpg

20210506114929_1.jpg

20210506114853_1.jpg

20210506114935_1.jpg

20210506115003_1.jpg

20210506115012_1.jpg

20210506115044_1.jpg

20210506115057_1.jpg

Ook in Eikenburg wordt druk gebouwd. Inmiddels is ook Eikenburg-Hamsberg op wat details na tevredenheid.

Hier een screenschot van Eikenburg-Hamsberg in vogelvlucht

 

 

20210506120431_1.jpg

20210506120439_1.jpg

  • Like 1

Tot slot wordt er in Eikenburg doorgebouwd. Tussen Eikenburg - Hamsberg en Eikenburg CS ben ik bezig met de scenery en aan het stoeien met de bovenleiding op het Centraal station. Hier een paar screenshots van het aankleden van de scenery

 

20210506120504_1.jpg

20210506120509_1.jpg

20210506120518_1.jpg

20210506120529_1.jpg

20210506120536_1.jpg

20210506120549_1.jpg

20210506120603_1.jpg

20210506120607_1.jpg

20210506120619_1.jpg

20210506120635_1.jpg

20210506120647_1.jpg

20210506120656_1.jpg

20210506120656_1.jpg

20210506120803_1.jpg

20210506120814_1.jpg

20210506120825_1.jpg

20210506120834_1.jpg

20210506120843_1.jpg

20210506120903_1.jpg

 

4 uren geleden, Edwin Aartse zei:

 

20210506111616_1.jpg

 

Edwin, dit heb je erg mooi gebouwd!

 

Maar nu heb ik een vraag:

 

Waar heb jij dat mooie klinkerperron, rechts op je screenshot vandaan?

En wil je dat met me (ons) delen? ?

 

Dat klinkerperron zit in dat 3e pakket van Frison. Ik heb deze zelf niet gebruikt maar wel de oude variant van het klinker perron.

Perron rechts is op instaphoogte links ( naast dienstgebouw) is de rand gelijk aan de bovenkant spoorstaaf ziet wer gelikt uit.

20210419231952_1.jpg

  • Like 1

Hoi Sikkenbaas, 

 

Bedankt voor de complimenten,

Ik denk dat ik het antwoord niet meer hoef te geven, maar inderdaad die perrons zitten in het pakket van Chris Trains

  • Like 1
Op 9-5-2021 om 02:15, Edwin Aartse zei:

Ik bedoel op de site van Chris Trains in het pakket van Frison

 

 

 

Edwin en de andere forumleden, hartelijk bedankt voor de reacties!

Hallo allemaal,

 

Hier weer even een update van de vorderingen op de Nieuw Nederland Route.,

Druk bezig geweest met de aanleg bovenleiding, (Nog niet af) en het opvullen van de scenery tussen Eikenburg-Hamsburg en Eikenburg CS en het aanleggen van scenary rond om en op het voorplein van Eikenburg CS.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy