Jump to content

De Amperse Lijnen 2.0


Recommended Posts

3 uren geleden, juniorfreddy777 zei:

Die ene error is weg van Platform 2. Nu is er weer een error bij platform 1. Het valt niet mee

Als ik het zo zie wil je van platform 1 naar 2 maar bij platform 2 staan die treinen zonder driver. dus daar gaat ie tegen rijden. "static concist clash"

 

als je die zonder driver weg haal dan zal dat wel werken.

Link to comment
Share on other sites

Hallo mensen

Ik wou even zeggen dat De Amperlijn een andere naam krijgt. De Amperse Lijnen!

 

Waarom? omdat ik niet wil dat de speler zich verveeld om elke keer hetzelfde stuk te rijden. Daarom ga ik meerdere lijnen maken. Elektrische en Diesel lijnen. Stoptrein, Sprinter en Intercity lijnen. De Amperse spoorwegen zal hier vast blij mee zijn. Natuurlijk komt dit ook in de Amperse krant. ?

Edited by juniorfreddy777
Link to comment
Share on other sites

Hallo mensen

 

Jullie vragen je vast af waarom ik al bijna een week niks meer over mijn route heb gestuurd. Dat zal ik even uitleggen.

 

Een paar dagen geleden heb ik de TGV® Réseau & TGV-RDuplex EMU Add-On DLC op steam gekocht. Deze heb ik samen met de route LGV: Marseille - Avignon Route Add-On en LGV Rhône-Alpes & Méditerranée Route Extension Add-On gekocht. Sinds ik deze heb uitgetest heeft mijn TS constant gecrasht met de error Out of Memory. Daarom heb ik eergisteren besloten een nieuwe (gaming) PC te kopen die veel krachtiger is dan mijn ouwe 32 bit PC. In mijn nieuwe PC zit een Intel Core i7 met een krachtige videokaart. Deze wordt verwacht tussen Donderdag 18 Maart en Maandag 22 Maart. In deze tijd kan ik niks doen in TS. Het enige wat ik aan het doen ben zijn alle Railtraction, Christrains en andere objecten aan het back uppen. Met de Amperse lijnen route heb ik twee ideeën. Of ik kopieer de hele route. Of ik maak een Amperse Lijnen 2.0. Zelf heb ik besloten het eerste te doen. Wat ik ook heb besloten als mijn nieuwe gaming PC er is is dat ik een speciaal scenario voor jullie allemaal ga maken. Met natuurlijk veel AI. En ik zal wat mooie screenshots sturen hoe TS er op mijn gaming PC er uit gaat zien.

Edited by juniorfreddy777
Link to comment
Share on other sites

Hallo Mensen

 

Mijn PC wordt vandaag pas verwacht. UPS heeft de tijd gisteren weer veranderd. Gelukkig komt hij vandaag wel want hij is al onderweg.

Als hij er is en alles is ingesteld (Windows 10, TS enz) zal ik als beloofd een speciaal scenario maken en wat mooie screenshots. Eerst maar afwachten of hij überhaupt komt.

Edited by juniorfreddy777
Link to comment
Share on other sites

3 minuten geleden, juniorfreddy777 zei:

Ik heb er wel een gevonden maar volgens mij werkt deze niet meer omdat de neus van de TGV Duplex is veranderd door DTG

Hier de link ervan

 

https://www.treinpunt.nl/forum/downloads/?sa=details;lid=7793

Dit is geen repaint staat er.

freddy.jpg

Link to comment
Share on other sites

16 minuten geleden, juniorfreddy777 zei:

Zeker Sjef.

 

Nog een vraagje. Is er nog een werkende repaint die the OUIGO TGV toevoegt?

Dan kan ik die alvast op mijn USB stick zetten.

TGV OUIGO.jpg

Deze zit ook in dit repaint pakket: https://rail-sim.de/forum/filebase/entry/3899-tgv-thalys-pack-v3-07/

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy