Jump to content
Breng je stem uit op jouw favoriete screenshot! I Cast your vote for your favourite screenshot! ×

De Amperse Lijnen 2.0


Recommended Posts

Bedankt voor de complimenten! ik ga zeker de assets van Christrains, Frison en Coha gebruiken. Voor de rest weet ik nog niet zeker. Waar tot waar gaat de route lopen weet ik ook nog niet zeker maar het is een fictieve route.

Edited by juniorfreddy777
Link to comment
Share on other sites

3 minuten geleden, juniorfreddy777 zei:

Dat word er automatisch bij dit spoor toegevoegd. Het spoor wat ik trouwens gebruik is van Coha.

Het is handiger deze uit te zetten of een track te nemen met derde rail of elektrisch  zonder bovenleiding

Zeker als je de bovenleiding portalen gaat gebruiken van Michael1234

Dat wordt dan een nachtmerrie  ?

 

Link to comment
Share on other sites

Met TS tools kun je in een keer overal de Trackrule veranderen. Dit kan je daarbij helpen. Ik vermoed dat je de volgende Trackrule gebruikt: Assets\Coha Sporen\V2\RailNetwork\TrackRules\Coha Sporen Standaard Trackrule + BVL.bin. Ik zou deze vervangen voor Assets\Coha Sporen\V2\RailNetwork\TrackRules\Coha Sporen Standaard Trackrule.bin

Link to comment
Share on other sites

5 minuten geleden, ViqFLIRT3 zei:

Met TS tools kun je in een keer overal de Trackrule veranderen. Dit kan je daarbij helpen. Ik vermoed dat je de volgende Trackrule gebruikt: Assets\Coha Sporen\V2\RailNetwork\TrackRules\Coha Sporen Standaard Trackrule + BVL.bin. Ik zou deze vervangen voor Assets\Coha Sporen\V2\RailNetwork\TrackRules\Coha Sporen Standaard Trackrule.bin

 

Ik zou eerst een eigen object map maken, daar een bestaande trackrule in kopiëren, naam aanpassen en die gebruiken. Een standaard trackrule van een bestaand pakket is een bijzonder slecht idee, gezien het een ramp is om daarna iets aan te passen.

Link to comment
Share on other sites

14 uren geleden, rjz222 zei:

 

Oei, dat is wel een behoorlijk krap boogje... Heb je al getest of je daar treinen doorheen krijgt?

Nee nog niet. Ik wou eigenlijk de linkerbaan nog niet gebruiken. Dan kan misschien veranderen. Trouwens als het spoor en de stations klaar zijn gaan er dm-90 en Wadlopers op rijden. Misschien later ook Diesel GTW treinstellen. Ik heb trouwens ook al de bocht van de linkerbaan verwijderd. De rechterbaan zal ik in de middag testen.

Edited by juniorfreddy777
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy