Jump to content
Stem nu op jouw favoriete Screenshot van de Maand! I Cast your vote for your favourite Screenshot of the Month! ×

NMBS L13, L15, L25, L27 ; Eerste fase: Lier - Kontich-Lint - Duffel


HU88ICANE

Recommended Posts

Ja voor stukken waar er geen begroeing is uiteraard, een open veld met zicht op wat huizen etc komt er wel! Te kaal kan niet lol

Zelfs nu ik die screenshot zelf bekijk van deze hoek merk ik ook nog wel wat gaten en te repetieve struiken etc maar het confirmeerd toch wel dat je op stukken met begroeing niet te ver moet aankleden denk ik.

 

En voor screenshots, ook met ooghoogte en bruggen houdt ik wel wat rekening, maar als de fotograaf zijn/haar drone meeneemt en even de lucht in gaat zal zal die wel merken dat we in de Matrix zitten! ?

Edited by HU88ICANE
Link to comment
Share on other sites

Op 20-3-2021 om 20:43, GertMeering zei:

Niet mijn graffiti ... zoals ik het op de foto gezet heb , was dat vroegúh niet zo toen jij in België woonde Karel .

 

Vroegâh, Gert. Vroegâh. ?

 

@HU88ICANE

 

Amai! Ziet er plezant uit! ?

 

 

 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

53 minuten geleden, EsméevR zei:

Netjes hoor, bovenleiding is altijd zo'n gepruts..

 

Gebruik je trouwens geen DEM terrein hoogte bestanden?

Nope... voorlopig niet! De regio rond Antwerpen ligt nog zo goed als plat en de enige hoogte verschillen hier rond het spoor zijn allemaal artificieel... 

Het stuk net achter Antwerpen Berchem richting Lier is een heel klein beetje heuvelig maar dat ligt helemaal in een groene muur om daar ook iets van te zien, maar wees gerust die verhoging staat intussen wel al op m’n spoor daar.

Ik ga achteraf het terrein rond het spoor wel nog manipuleren om toch nog die enkele meters verschil hier en daar op te merken.

Link to comment
Share on other sites

Idd Elias... Deze heeft iets grotere hangers die ongeveer dezelfde struktuur hebben maar dan eenvoudiger zonder de horizontale H balk... en die dunnere mast helpt ook wel wat!

Heb ook een betere oplossing voor die hybrid console mast die ook op Duffel staat, zal daar straks nof screenies van nemen om is te checken...

Link to comment
Share on other sites

2 minuten geleden, EsméevR zei:

Leuk werk toch..? ? Maar het resultaat is er wel na, netjes.

 

Wat zijn op het geheel rechtse spoor die 2 melkflessen? Of zie ik het verkeerd?

Ja dat is raar! Dat is van dat voedings element van die Franse bovenleiding set, (CAT25KV_1F_ELM88) Ik vermoed dat het de bedoeling was dat dat een uitlijn ding was en onzichtbaar zou zijn eens dat je de route opstart maar nope! lol! MSS ga ik dat nog ga camoufleren met een ETCS balise of zo in de toekomst! 

Link to comment
Share on other sites

52 minuten geleden, Sjef61 zei:

Die flessen zijn inderdaad voor de uitleiding en zouden goed geplaatst onder de rails moeten zitten

En dat is meteen het probleem met de Franse set! Het zijn prachtige stukjes maar alles is bijna voor geassembleerd met onderdelen die beter modulair zouden gebleven zijn... zelfs de bedrading naar de bovenleiding zit in 1 stuk dus je moet het hele component positioneren op je rijdraad... en wil je de witte balken weg onder het spoor dan zit je voedings bedrading wel 15cm te laag... maar ja, ik vind nog wel een oplossing ervoor want die voedings mast is best wel knap! 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy