Jump to content
Heb jij jouw screenshot al ingezonden in de Screenshot van de Maand? I Have you already submitted your screenshot in the Screenshot of the Month competition? ×
  • 0

De Vechtdallijnen Beta 3 geeft dump


KerAp

Question

21 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Daarmee bedoel ik dat de sim crasht als ik de route probeer te spelen. ?

 

En dat vind ik erg jammer, want dit is een van mijn favoriete routes in het echt. Had v2 verwijderd alvorens v3 te installeren, zoals in de readme wordt aangeraden. Route verwijderd en v2 terug gezet. Werkte gek genoeg nou ook niet meer. Geupgrade naar v3, werkt nog steeds niet. Assets opnieuw geïnstalleerd. Route weer verwijderd en weer vers geïnstalleerd. Nog steeds niks. Kom de Route Editor ook niet in. Heb na elke stap de cache geleegd.

 

Ik draai 64-bits TS2021 op een Ryzen 5 met een Nvidia GTX1650 en 32GB RAM. Sim staat op een M2 SSD, dus aan mijn specs kan het, volgens mij, ook niet liggen. Snap er nix van. V2 werkte eerder wel goed (maar nu dus ook niet meer) ?

 

Edit: Weet niet of het wat zegt, maar latitude en longitude staan op 0 als ik de route aan wil tikken in het Build scherm...

Edited by KerAp
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Misschien dat er een asset veranderd is, dat v2 daarom niet meer werkt?

 

Wat staat er bij jou bij latitude en longitude in het Build scherm?

 

Ik zie ook dat er al een update is geweest die 2 0kb files verwijderd, jij gebruikt deze download, zoals hij nu te downloaden is?

Edited by KerAp
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Thx voor het bevestigen dat die latitude en longitude zo horen.

 

Heb van alles geprobeerd, herdownload, herdownload van een andere site, etc maar de route wil gewoon niet meer laden. Instellingen lager zetten deed ook niks. Denk dat er een asset geupdate is waar mijn pc niet aan wil. Assets verplaatst naar een andere TS2021 installatie, daar krijg ik via steam de melding "OUT OF MEMORY", maarja, ik heb 32GB, meer kan voor zover ik weet niet eens... Snap er totaal niks meer van. Zeker niet dat v2 nou ook niet meer werkt en dat ik de enige met dit probleem ben.

 

Ik zal de route missen. ?

Edited by KerAp
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Nja een "OUT OF MEMORY" krijg je bij elk wisse wasje en is een standaard melding, dan is DTG van je af.

Maar TS_Tools geeft ook geen missende objecten enz. aan die essentieel kunnen zijn wat een crash kan veroorzaken?

Oja, de ....\RailWorks\Assets\Koentjee\... map heb je nog wel met al dat gedoe?, omdat die niet in deze Assets map versie zit maar wel in de vorige.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Hoe wis je de cache via steam?

 

Ik heb eerst v2 verwijderd (door de routemap te verwijderen, dus er zouden geen assets gewist moeten zijn), toen de assets voor v3 geïnstalleerd, toen v3. Toen dit niet werkte, heb ik geprobeerd v2 terug te zetten, maar dit werkte ook niet meer. Zal als ik thuis ben ff kijken met RWTools of er assets missen.

Edited by KerAp
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Missende assets zouden geen dump moeten veroorzaken.

Ik heb ook eerst v2 verwijderd toen v3 route er op gezet .

Kon de route gewoon opstarten.

Daarna Assets V3 er op gezet.

Daarna met TS tools bezig geweest en  benodigde  geïnstalleerd.

Werkt nog steeds.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Beste Sjef,

 

Ik heb inmiddels ook de Bêta 3 versie van De Valleilijnen geïnstalleerd. Ik was van mening dat ik alle assets in mijn bezit had maar niets is minder waar. Volgens TS tools mis ik nog de volgende assets:

1. Dodowvogel/CTA/NL CTA2 Zwolle SP 15.bin en 16.bin

2. Frison/Materiaal/Scenery 2/@ZwolleRangeer/@zwollerangeer.bin (Alle pakketten van Frison zijn bij mij up to date)

3. RSC/CajonPass/Scenery/Clutter/PlatformLight 01.bin (Het zal toch niet zo zijn dat ik deze route moet aanschaffen voor een platform light?)

4. RSC/OxPadd/Lights/ Platform light 01.bin en 02.bin

5. Kuju/RailSimulator/TrackRules/bath_temp_trackrules_yard_rusty.bin

Ik ben vannacht aan het zoeken geweest maar weet niet meer waar ik het zoeken moet.?

Heb jij voor mij de oplossing??

 

Met een vriendelijke groet,

Hans

Link to comment
Share on other sites

  • 0
2 uren geleden, KerAp zei:

Hoe wis je de cache via steam?

 

Ik heb eerst v2 verwijderd (door de routemap te verwijderen, dus er zouden geen assets gewist moeten zijn), toen de assets voor v3 geïnstalleerd, toen v3. Toen dit niet werkte, heb ik geprobeerd v2 terug te zetten, maar dit werkte ook niet meer. Zal als ik thuis ben ff kijken met RWTools of er assets missen.

Als je de cache wil verwijderen ga je naar settings, dan naar tools en dan clear cache. Bij de uitleg zal staan dat je DLC verwijderd kan worden, maar dat is flauwekul. Als je op clear cache klikt moet de sim opnieuw opstarten en dan zou het probleem verholpen moeten zijn.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
31 minuten geleden, Hans Weverling zei:

Beste Sjef,

 

Ik heb inmiddels ook de Bêta 3 versie van De Valleilijnen geïnstalleerd. Ik was van mening dat ik alle assets in mijn bezit had maar niets is minder waar. Volgens TS tools mis ik nog de volgende assets:

....

Ik ben vannacht aan het zoeken geweest maar weet niet meer waar ik het zoeken moet.?

Heb jij voor mij de oplossing??

 

Met een vriendelijke groet,

Hans

Hoi Hans,

 

Ik ben met Koen bezig om de foutjes weg te werken en de handleiding te laten aanpassen.

(Dit heb je nu eenmaal met Bèta versies)

Hij heeft wat meer payware gebruikt van routes die niet zijn vermeld in de handleiding.

Ik wacht op zijn update en dan kijk ik even wat er dan nog mist.

In principe mist er niets  wat het rijden in de weg staat.

 

Nog even geduld...

 

Groetjes,

Sjef

Link to comment
Share on other sites

  • 0
2 uren geleden, Hans Weverling zei:

3. RSC/CajonPass/Scenery/Clutter/PlatformLight 01.bin (Het zal toch niet zo zijn dat ik deze route moet aanschaffen voor een platform light?)

Als er bij jou een lamp kapot gaat koop je toch een nieuwe?, nou ...... ?

Maar geeft TS_Tools echt PlatformLight 01.bin aan?

Bij mij staat er een in jou gegeven path maar dat is PlatformLight01.bin dus zonder spatie tussen PlatformLight en 01

Vreemd ...

 

PlatformLight01.jpg.b082f8f6cef008f6d64bf95a415000b5.jpg

 

Edit/

En bij het oxpadd is het niet anders, die heb ik hier ook maar dan zonder spatie tussen ......

 

oxpadd.jpg.55f1e896861a9e2b54cf6f62a2aa44dc.jpg

 

Afijn, als eerste heb je dat wel, en ten tweede zo ja hoe staat het er bij jou dan?

Edited by Trains-xp
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Beste Teun, als er bij mij een lamp kapot gaat koop ik inderdaad een nieuwe maar hoef ik geen complete set te kopen. ? In het Cajon Pass geval mis ik dus die ene lamp. Met andere woorden, ik heb deze lamp toch niet nodig om de route te kunnen rijden. ? Ik heb begrepen dat de Cajon Pass route niet meer leverbaar is in Europa. Aan jouw bericht zie ik dat jij deze wel in je bezit hebt. ?

Wat betreft OxPadd kom ik niet verder dan RSC > OxPadd > TimeOfDay. Heb ik dan hiervoor ook de Cajon Pass route nodig? Ik heb gezien dat deze route nog wel via Amazon leverbaar is. Dit is dan waarschijnlijk een CD schijf.

Met een vriendelijke groet,

Hans

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Nee de lampen heb je (overdag) niet nodig om te kunnen rijden maar je rijd 's nachts wel in het pikkedonker bij de stations.

En dat bedoelde ik met "als de lamp kapot is .....".

En het is idd niet afzonderlijk te koop, maar heb je het European en US Loco & Asset pack (Kuju\Railsimulator\....) wel compleet in je Assets lijst staan?

Zo ja, in een van die twee zouden deze addons in moeten zitten zoals de Cajon... in het US pack.

 

Edited by Trains-xp
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy