Jump to content

GVB S1 S2 Sneltram


tram

Recommended Posts

Als je de richtlijnen van de Developer gebruikt kan je die naderhand aanpassen door bv bij de gegevens van anderen treinen te kijken

later kan je dan ook de enginescript aanpassen en functies er in maken

Belangrijkste is dat je de boogies juist maakt.

Ook daar kan je de developer voorbeeld voor gebruiken

Voor je de trein samenstelt test eerst de boogies en of de wielen draaien en ze het spoor volgen

 

 

Link to comment
Share on other sites

misverstand mijneerzijds...

Je moet eerst de loco voorzien van textures natuurlijk

Zie mijn voorbeeld van mij wagon.

Later kan je daar een texureblad van maken. Dacht dat je dat bedoelde

 

Als je alle gebruikte blueprints en benamingen namaakt zoals in de developer voorbeeld kan het niet snel mis gaan.

 

 

Link to comment
Share on other sites

In plaats van alles te vragen is het misschien beter jezelf eerst eens te verdiepen in de developer-documents. Als je er dan nog niet uitkomt kun je altijd nog vragen stellen. Misschien moet vanaf de ontwikkeling van dit materieel het topic ook gesplitst worden en verhuizen naar Ontwikkelingen - Rolling Stock.

 

Goed om te zien dat er weer een potentieel ontwikkelaar bij komt. ?

Link to comment
Share on other sites

  • Sjef61 changed the title to GVB S1 S2 Sneltram

Ik zou voor de normale textures eerder TrainBasicObjectDiffuse.fx aanraden, en voor de wielen wordt TrainBumpSpec.fx heel vaak gebruikt. Voor die laatste moet je een bump map maken. Zie http://the-art-of-rws.blogspot.com/2010/03/shaders-and-kuju-materials.html

 

Staat op die site ook handige info over shaders voor licht en glas, trouwens. Gelijk ff bookmarken. ?

Link to comment
Share on other sites

Dit is vreemd. Ik heb exact gevolgd wat er in de Developer folder stond over de Engine Blueprint. Alles is goed gegaan, maar als ik hem op het spoor probeer te zetten zit er geen magneet aan de metro. Ik kan hem niet op het spoor zetten. Weet iemand wat het probleem is?

afbeelding.png

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy