Trophies and Medals Wadlopertje 49 Posted May 23, 2022 Share Posted May 23, 2022 Dat ziet er fantastisch uit! Ga zo door en veel succes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals verbo622 23 Posted May 23, 2022 Share Posted May 23, 2022 dat ziet er geweldig uit. hopende dat je de gehele route probeer te doen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Floortje59 52 Posted May 25, 2022 Share Posted May 25, 2022 Mooi werk en een schitterend mooi nieuw jasje! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals NSR_22 166 Posted June 2, 2022 Author Share Posted June 2, 2022 Hallotjes, Onder de noemer 'geen informatie, is ook informatie' wou ik een update delen met betrekking tot deze route. Op dit moment erg druk bezig rondom Zaandam. Daarom heb ik besloten om screens te tonen van hoe het er nu uitziet. Let natuurlijk wel op het feit dat ik er nog mee bezig ben, dus je ziet een groot puinhoop, maar langzamerhand komen daar stukje bij stukje meer realisme bij. Ik wil mij deze week voornamelijk gaan focussen op het stukje Kz - Zaandam, met alle scenery erom heen, en dan volgende week vooral bezig zijn met Zdk - Zaandam. Ik ben er al een stukje mee begonnen, maar het echt aanpassen wil ik volgende week aan beginnen. Ik probeer tevens het verlaten diesel spoor naast het reguliere spoor te gaan aankleden. Al met al, zoals ik begon: Geen informatie is ook informatie. Route bouwen vergt veel van privé tijd en soms heb je er geen tijd voor NSR-22 8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals NSR_22 166 Posted June 27, 2022 Author Share Posted June 27, 2022 Tijdje geleden dat ik hier iets heb gepost. Ben Vooral rondom Zaandam bezig geweest. De bouwput zoals hierboven op 2 juni getoond, is omgetoverd tot volledige scenery. Daarnaast zijn er een groot aantal zaken aangepakt, namelijk het spoor, de wissels, verschillende seinen + seinopvolgingen, overwegen, verlichtingen, gebouwen, veiligheidshekken en vegetatie. Op dit moment bezig met de perrons van Zaandam. Deze perrons zijn aan vervanging toe. Niet om veel woorden te gebruiken, zie resultaat hier beneden 13 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals GertMeering 1,223 Posted June 27, 2022 Share Posted June 27, 2022 Ziet er allemaal zeer netjes en strak uit , lekker doorgaan dacht ik zo ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Sjef61 2,288 Posted June 27, 2022 Share Posted June 27, 2022 Ja, dat word weer erg mooi! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals gertforlive 8 Posted June 27, 2022 Share Posted June 27, 2022 Mooi hoor! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Floortje59 52 Posted June 29, 2022 Share Posted June 29, 2022 Complimenten!! En weer erg mooi opnieuw aangekleed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals TheJAG 4 Posted July 1, 2022 Share Posted July 1, 2022 Schitterend, heb alle screens in dit topic bekeken, het ziet er top uit! Ga zo door Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Truij 41 Posted August 23, 2022 Share Posted August 23, 2022 (edited) Word echt mooi! Ik woon zelf ook langs het spoor van Noord West Nederland dus het zal mij benieuwen! (Mocht je afbeeldingen voor tussen Hoogkarspel en Enkhuizen willen kan je mij bericht sturen) Edited August 26, 2022 by truij_treinen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Whtey 1 Posted October 8, 2022 Share Posted October 8, 2022 Wat een update, Ziet er echt super gaaf uit. Succes met de verdere bouw van de route. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals John Roterman 21 Posted October 9, 2022 Share Posted October 9, 2022 Wat een goed idee om deze route opnieuw aan te passen. Ik rijd de route al een aardig poosje maar wat jij hier neergezet hebt is geweldig! echt superblij als hij uitkomt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Truij 41 Posted October 9, 2022 Share Posted October 9, 2022 3 uren geleden, John Roterman zei: Wat een goed idee om deze route opnieuw aan te passen. Ik rijd de route al een aardig poosje maar wat jij hier neergezet hebt is geweldig! echt superblij als hij uitkomt. Helemaal mee eens John! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals NSR_22 166 Posted October 9, 2022 Author Share Posted October 9, 2022 Goedemiddag allen, Alweer een tijd geleden dat ik hier voor het laatst iets heb gepost. Ik heb kunnen genieten van mijn vakantie en hier en daar wat zaken moeten oplossen, voor ik (opnieuw) geconcentreerd bezig kan zijn met deze upgrade, Op dit moment bezig rondom Zaandam Kogerveld en daarna wil ik doorgaan richting Purmerend, Hoorn en Enkhuizen. Het is een groot project, dus er gaat veel tijd in zitten en dat is goed. Ik heb mijn volledige motivatie terug en wil mij vooral richten op de details. Route bouwen is echter niet makkelijk en het vergt veel tijd en energie. Ook dat is goed en als ik wat vrije tijd heb, dan ben ik bezig met bouwen. Hieronder wat screenshots met betrekking tot Zdk. Het is nog wat kaal er mist uiteraard bovenleiding, maar dat komt goed. We moeten ergens beginnen hé (WIP) 8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Tobiasggg1699 22 Posted October 9, 2022 Share Posted October 9, 2022 ziet er in ieder geval veel belovend uit neem lekker je tijd, veel succes verder Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Truij 41 Posted October 9, 2022 Share Posted October 9, 2022 Weer allemaal mooie screenshots NSR! Welke sporen zijn dit eigenlijk? (Je maakte me meteen al vrolijk toen ik Enk zag:)) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Jdrums07 14 Posted October 10, 2022 Share Posted October 10, 2022 de sporen zijn van armstrong powerhouse het is een payware Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals ArBars 15 Posted October 18, 2022 Share Posted October 18, 2022 WOW. Dit ziet er zo goed uit. Ik woonde 30jaar naast de fly over van Zaandam en het ziet er echt spatzuiver uit. Ik ben ook blij dat mijn lievelings route een update krijgt. Succes met bouwen 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals NSR_22 166 Posted October 19, 2022 Author Share Posted October 19, 2022 Nou, ik heb vandaag Uitgeest even een kleine update gegeven. Zie de screens. 12 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djairrr 2 Posted October 21, 2022 Share Posted October 21, 2022 Ziet er echt goed uit, respect! Ik kijk heel erg uit naar het eindresultaat! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuijperNS 0 Posted November 20, 2022 Share Posted November 20, 2022 Hallo. Is er al een idee wanneer de route uit zal komen?? Ziet er fantastisch uit, kan niet wachten!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Trains-xp 312 Posted November 20, 2022 Share Posted November 20, 2022 (edited) Hmm, je ziet een release met de tijd vanzelf verschijnen. [mod Sjef61, bericht aangepast] Edited November 24, 2022 by Sjef61 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals NSR_22 166 Posted November 28, 2022 Author Share Posted November 28, 2022 Goedemorgen, Ik heb een klein probleempje, waar ik graag advies voor bij wil krijgen. Zie onderstaande screenshot. Een lastig stuk wat gaat komen, waar ik nog niet helemaal een oplossing voor heb bedacht, zijn de hoogteverschillen tov het spoor net na Zdk richting Hn. Probleemvraag De fietspad onder het spoor door lijkt in realiteit net zo hoog te liggen als de groene velden en het wandelgebied wat er tegenover ligt. Vanuit de cabine heb ik het idee dat het groene veld en de wandelgebied hoger liggen, waardoor je vanuit de cabine het idee krijgt dat het niet heel veel meter scheelt tot aan de bovenkant van de oppervlakte van zowel het wandelgebied als de groene veld naast het spoor (komend vanuit Zaandam Kogerveld richting Purmerend/Hoorn). Het probleem is ook dat ik 1 water oppervlak wil gebruiken omdat je met hoogteverschillen overlappingen krijgt wat niet helemaal aansluit op de water oppervlaktes an sich. Maar het hoogteverschil tov het spoor en de fietspad is precies kloppend. Wie kan mij hierin adviseren? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Trains-xp 312 Posted November 28, 2022 Share Posted November 28, 2022 8 uren geleden, NSR_22 zei: Het probleem is ook dat ik 1 water oppervlak wil gebruiken omdat je met hoogteverschillen overlappingen krijgt wat niet helemaal aansluit op de water oppervlaktes an sich. Maar het hoogteverschil tov het spoor en de fietspad is precies kloppend. Dat je maar 1 water oppervlak wil gebruiken snap ik niet helemaal, waarom geen 2 of 3 als dat beter en/of mooier uitkomt? Je schrijft hoogteverschillen overlappingen, maar als je dubbelklikt op zo'n water object (wat je met elk object kunt doen) dan kun je ze toch op de mm nauwkeurig gelijk krijgen qua hoogte? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts