Jump to content
  • 5

Krammerdijks Deltaland Vragen? Lees dit eerst! - Questions? Read this first!


STS043

Question

Recommended Posts

  • 0

Hmm, het niet kunnen downloaden heb ik helaas weinig invloed op, dit is iets tussen jouw PC+Browser en de webserver waarvandaan je probeert te downloaden. Wel zou je iets specifieker kunnen zijn; welke fouten geeft hij aan bijvoorbeeld?

 

Wat je nu alvast kunt proberen:

 

- De route wordt ook aangeboden op DutchSims, je zou eens kunnen proberen of downloaden via daar wel werkt:

https://dutchsims.nl/viewtopic.php?&t=80

 

- Probeer het eens met een andere webbrowser.

Edited by MarkA
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Dat bericht heeft totaal niets met de route download en installatie te maken.

Het bericht verteld jou dat je  rijdend materieel  mist. Zo te zien wagons.

Ik denk payware. Wagons.

 

Rijdend materieel wordt nooit meegeleverd met routes.

De scenario maker bepaald welk materieel wordt gebruikt

Met het programma locoswap kan je controleren wat je mist

 

Kijk hier eens voor uitleg.

 

https://simtogether.com/tutorials/article/34-installeren-van-locoswap-en-het-omwisselen-van-rijdend-materieel/

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
12 minuten geleden, Sjef61 zei:

Dat bericht heeft totaal niets met de route download en installatie te maken.

Het bericht verteld jou dat je  rijdend materieel  mist. Zo te zien wagons.

Ik denk payware. Wagons.

 

Rijdend materieel wordt nooit meegeleverd met routes.

De scenario maker bepaald welk materieel wordt gebruikt

Met het programma locoswap kan je controleren wat je mist

 

Kijk hier eens voor uitleg.

 

https://simtogether.com/tutorials/article/34-installeren-van-locoswap-en-het-omwisselen-van-rijdend-materieel/

 

 

Kan jij me helpen met de installatie ervan via teamviewer want ik begrijp het niet en bang dat ik iets verkeerd doet aub

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Je kan het bijna niet verkeerd doen dus Probeer het eerst zelf eens en  als je de regels volgt kan je het niet fout doen.

Het wordt daar stap voor stap uitgelegd hoe je het moet doen.

Lukt het dan nog niet, en heb je vragen stuur dan een PM na mij.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
1 uur terug, mike1908 zei:

Kan jij me helpen met de installatie ervan via teamviewer want ik begrijp het niet en bang dat ik iets verkeerd doet aub

Ik denk dat het slim is eerst naar de vereiste assets van deze route te kijken voordat je naar het materiaal van de scenario's kijkt, je mist op de foto die je eerder hebt geplaatst letterlijk alles.

 

Begin met het open van de handleiding (wordt automatisch geopend na het installeren, en anders te vinden in: RailWorks\Manuals\MarkA\Krammerdijks Deltaland) en navigeer naar Paragraaf 4 te vinden op pagina 39. Ga alle linkjes in deze lijst af en installeer deze.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Die kan je hier downloaden

https://simtogether.com/files/category/65-fictional-krammerdijks-deltaland/

 

Of heb je een ander probleem?

Ze komen in jou lokale map "downloads"

Gebruik ander Chrome.

image.png

 

image.png

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
16 minuten geleden, sasha zei:

Gedaan, maar krijg halverwege de melding dat ik verbannen ben, geen idee waarom. Heb al mail gestuurd.

wordt knetter gek zo.

Waar krijg je dat bericht? Gaat het om COHA site?

 

Ik heb gekeken maar bij ons staat alles open.

 

Sjef61

Community Manager
Moderator
simtogether.com

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Beste Sasha,

Railworks is een trein simmulator, waarin men allerlei landschappen en treinen kan creeren.

Echter als je een nieuwe route plaatst in jou SIM, dan moet er ook nog van alles erbij gezocht en geplaats worden.

Hiermee spreekt men dan over ASSETS en dat zijn oa de grond structuren gras gebouwen steden bomen alles wat er zichtbaar wordt als je met een trein gaat rijden.

Dus ook overwegen spoorbomen lichtsignalen eigenlijk alles wat je ziet onderweg.

Dat noemt men ook wel DLC wat staat voor download content, die worden dan aangegeven in de meestal bijgevoegde PDF of tekstfile, waar je die kan vinden

Dat betekend dus als je zo een route download dat je al die losse dingen op moet halen en hoe vaker je ermee bezig ben des te minder gaat dat worden, omdat je dan al het meeste bezit.

Soms is het meeste FREEware, oftewel gratis, maar vaak moet je dan ook nog eerst de treinen welke de bouwer gebruikt heeft aanschafen (Kopen).

Daarnaast is er een hulpgereedschap om te controleren of je de route compleet hebt of dat je nog dingen (Assets) mist, dat programma heet TS-Tools.

 

Er zijn diverse handleidingen en gebruikers boeken te vinden welke men ook vast hier wel beschikbaar zal hebben.

 

Succes met deze mooie hobby (Waar ik niet mee uitgespeeld raakt)

Want dat is het leukste spelen en doen of je een echte machinist bent en ontspoor je een keertje? Ach dan start je de simulator gewoon opnieuw.

 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy