Jump to content
SimTogether wenst het Nederlands elftal veel succes op het Europees Kampioenschap 2024! I SimTogether wishes the Dutch team the best of luck at the European Championship 2024! ×

Achterhoek en Twentelijnen V4.0 kapot door update naar Train Simulator 2024


Recommended Posts

Beste leden van Simtogether.com!

 

Op Dutchsims las ik dat veel leden daar merken dat Train Simulator Classic 2024 vast loopt bij de Achterhoek en Twentelijnen 4.0 na aanleiding van de update

Na een test kan ik bevestigen dat TS ook bij mij vastloopt (zwart scherm) als ik een scenario wil maken voor de Achterhoek en Twentelijnen. Er wordt geadviseerd de 32 bit versie te gebruiken voor deze route, omdat daar alles wel werkt.

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Ik heb de update nog niet geïnstalleerd mede door wat de vorige keer allemaal bericht werd (vastlopen, bugs etc) Nu bij deze lijkt het weer dezelfde kant op te gaan, dus maar even wachten op een eventuele patch of kan ik deze toch veilig downloaden?

Link to comment
Share on other sites

Ik heb ook de laatste update van  TS van Steam geïnstalleerd echter ik heb een geheel schone installatie nu door de originele Railworks map te hernoemen. Zo wordt dus alles ook opnieuw geïnstalleerd. Een probleem met de Achterhoek route had ik dus ook niet. maar ook ik had de QD (nog) niet gereden. Inderdaad het wordt daar 'zwart' voor mijn ogen.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Zie ook het forum op Dutchsims.  Wat ik ervan begrijp is dat je een paaltje moet verwijderen ergens uit de route.  Die zou de problemen veroorzaken. 

Ik hoop dat er een patch wordt gemaakt binnenkort want erg duidelijk is het ook allemaal niet als je niet bekend bent met de dieper liggende lagen van TS. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ik heb een paar weken geleden ts2024 gedownload en ben er helemaal weg van. Hoe kan ik de Twente en Achterhoek route toch gebruiken?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy