Jump to content
Heb jij jouw screenshot al ingezonden in de Screenshot van de Maand? I Have you already submitted your screenshot in the Screenshot of the Month competition? ×
  • 0

Thalys PBKA Elena repaints werkt niet lekker


Tobiasggg1699

Question

hoi allemaal,

 

ik heb een probleem met de repaintpack van Elena: https://www.railsim-fr.com/forum/index.php?/files/file/1522-thalys-und-tgv-402-final-version/

ik krijg de moterwagens van de thalys PBKA niet zichtbaar in mijn simulator. ik heb de geoPcDx overgezet zoals in de handleiding geschreven staat. maar toch is de motorwagen niet zichtaar, en zijn de wagonnen van de ouigo niet zichtbaar, maar daar staan geen geoPcDx bestanden in, omdat daar niks over in de handleiding staat, en ik dus niet weet om welke versie het gaat.

 

weet iemand wat hier mis gaat? want ik heb er ondertussen een hoop centjes aan uitgegeven.

 

alvast bedankt voor jullie reacties.

groetjes,

Tobias

Afbeelding1.png.255d501042f298f398a086240fba9ac1.pngAfbeelding3.png.27f4d78d98117411214288658871cef3.png2048026088_Screenshot_LGVRhne-AlpesMditerrane-LyontoMarseille_45.75903-4.86032_15-00-05.thumb.jpg.c1f32b1bf60fc319cfda259b75bb98d3.jpg

 

PS: bij de Train Simulator: TGV® Réseau & TGV-RDuplex EMU Add-On werkt alles gewoon perfect, maar bij de Train Simulator: LGV: Marseille - Avignon Route eigenlijk alle treinen (op de treinen na die meekwamen toen ik hem kocht) wel iets mist moterwagens of wagonnen. 

 

en nog even snel iets anders: klopt het dat de editknop weg is op deze site?

Edited by Sjef61
Link to comment
Share on other sites

Recommended Posts

  • 0

Ik had even persoonlijk contact met Bert, maar hij krijgt het ook niet meer werkend. 

 

En de makers computer werkt nog steeds niet. Oftewel er is niet veel meer wat ik kan doen.  

 

Als iemand nog ideeën heeft hoor ik het graag. 

 

Groetjes, 

Tobias

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

ik had nog één idee, maar dat was het helaas ook niet. (helaas, maar ik wilde dit toch even melden, misschien dat dit een ander licht doet schijnen op het probleem?)

ik dacht: als ik nou de tgv uit de tgv voyages kopieer en die in railworks zet? maar dat werkte helaas ook niet. ik kom gewoon niet van het probleem af.

 

 

als iemand nog enige ideeën heeft dan hoor ik het graag.

 

ik ga nog wel even verder snuffelen.?

 

groetjes,

Tobias

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

precies. ik heb het gevraagd, nu nog wachten op reactie.

er schiet mij ineens wat naar binnen: was de repaintpack van Elena niet eens op Treinpunt te vinden? (al kan ik hem daar niet meer vinden) misschien als ik versie nog ergens vandaan kan halen krijg ik hem misschien wel werkend.

 

heeft iemand de versie die op treinpunt stond, of heb ik er overheen gekeken?

 

groetjes,

Tobias

Link to comment
Share on other sites

  • 0
23 minuten geleden, Tobiasggg1699 zei:

nou het is precies dezelfde die ik nu heb, en heb dus nog steeds het zelfde probleem. daarom mijn vorige reactie.

Ok, helaas heb ik geen andere versie kunnen vinden.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

oké of ik ben nu een stap dichterbij of juist niet, maar ik heb weer wat gevonden:

als ik de Geo-file van de TGV_Duplex_Carmillion neem heb ik helemaal geen motorwagen. (zoals bij eerdere berichten te zien is) maar als ik de geo-file van de TGV_Duplex neem, krijg ik dit:wat.png.c9c76ac089e2bf523f97f480d78d6157.png

 

is dit een stapje dichterbij de oplossing, of juist niet?

 

groetjes,

Tobias

hier een afbeelding zonder zwevende ruitenwisser: (die ruitenwisser zweeft omdat ik geprobeerd heb om de geo van de TGV Voyages te gebruiken, maar omdat dat niet lukte heb ik hier de originele TGV_Duplex geowat.png.8f31cf338b8b67ac5544a51d5572ab83.png

Edited by Tobiasggg1699
Link to comment
Share on other sites

  • 0
Op 19-10-2020 om 16:06, Sjef61 zei:

Bedankt voor de update. Ook ik heb geen flauw idee nog dan dat het waarschijnlijk niet compatibele is

 

Ik heb contact gehad met Elena en zei zegt: "Ik weet niet van waar je die tip hebt, maar die tip is dan helemaal niet correct, LGVMedSouth heb je nodig voor de volgende producten

POS

PBKA

InOui

Ouigo

Lyria"

 

Nu weet ik het ook niet meer...

 

Edited by Tobiasggg1699
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ok, snap ik,  en wat was haar antwoord dan waarom het niet werkt dan?

Jij gebruikt toch een uitvoering uit haar opgegeven rij? ?

Ik gaf het aan omdat er volgens mij een update is geweest van een of meerder  van die uitvoeringen

 

 

Mja. Kom je ook niet verder mee dus

 

Edited by Sjef61
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Is dit niet het treinstel dat een update heeft gekregen op de koprijtuigen? Als dat zo is, kun je lang bezig blijven maar dan gaat het gewoon echt niet werken, tenzij je zelf kunt repainten. En ik denk eerlijk gezegd ook dat een contentmaker niet zit te wachten op continu berichtjes waarom iets niet werkt, vind het netjes dat hij/zij nog reageert.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy