Jump to content
Het is ChrisTrains Christmas sale. 50% korting op alles van ChrisTrains! I It’s ChrisTrains Christmas sale. 50% off everything from ChrisTrains! ×

Recommended Posts

  • 4 months later...

v4.4 van de scenery objects is nu te vinden op mijn website.
Er is nu een fictieve werkplaats genaamd “CT NS Assembly Hall”, en enkele bijpassende deuren die kunnen worden gebruikt om een service / montage faciliteit te creëren. Deze is de werkplaats dat je altijd in mijn plaatjes zien. Ik heb het eindelijk gereed gemaakt zodat iedereen het kan gebruiken. De Handleiding heeft details om hoe je het moet gebruiken (met scripted deuren).
Ook in deze update de nieuw ATB bakens voor de toekomstige update van de Flirt 3.
 

assembly hall 5.jpg

  • Like 3
  • 1 month later...

v4.41 nu te krijgen met de bridge walls, priority cyclepath crossing, en de ETCS balises en nieuwe ATB bakens. De handleiding is nu in de train simulator / manuals map.

https://www.christrains.com/en/ts_scenery.html

  • Like 1
  • 3 weeks later...

v4.43 scenery nu te vinden op de website. In deze versie, ik heb een probleem opgelost met de 'classic blue' station sign boards waarbij er een vreemd zwart polygon boven de signboard was. Ook is er een nieuwe "wall" sign (kort en lang) voor signboards die op een muur kan worden geplaatsd.
 

 

20201013090956_1.jpg

  • Like 1

v4.44 nu online met 2.1m en 3.5m 'concrete' perrons, ook met een nieuwe 'tiny' concrete filler, en 2.1m en 3.5m concrete perrons zonder blinde geleide tegels.

  • Like 4
  • 1 month later...

v4.5 scenery nu verkrijgbaar met een hoop nieuwe perron types (alle repaints van de ZWNL route). Dit voorkomt een probleem in ZwN waar de auteur ook een 'E' perron had gemaakt dat mijn eigen 'E' perron versie overschrijf. De ZWNL 'E' perron is nu officieel de 'J' type.

platform types.jpg

Edited by ChrisTrains
  • Like 2
  • 2 weeks later...

v4.6 nu te krijgen bij https://www.christrains.com/nl/ts_scenery.html

========================= v4.6 Release Notes =========================
- New 'classic' platform types
- New 'classic' pltform lamp
- New clock types with attachment at the bottom
- NEW: HANDBOOKS ARE NOW ONLINE INSTEAD OF PDF FILES WITH THE INSTALLER:

https://www.christrains.com/en/manual_scenery_station_objects_pack.html
or
https://www.christrains.com/nl/manual_scenery_station_objects_pack.html

  • Like 2
  • Thanks 1

- Hele grote nieuw update met een hoop nieuw 'klassiek' scenery. V5.0 nu op de website te vinden.

- Klassiek stations klok (2 types)
- Klassiek perron aankondigings bel (2 types)
- Klassiek melkbus
- Klassiek reclameborden
- Klassiek muur en perron lampen
- Klassiek 'verboden toegang' borden
- Klassiek PVR check (loading gauge)
- Klassiek stoomloc water vultoren (animated transfer point)
- Klassiek 'windwerk' mechanisme (2 types)
- Klassiek beton wachthok (4 types)
- Klassiek perron bank
- De moderne perron banken zijn verbeterd met nieuwe versies met frames voor reclame

Alle nieuwe objects zijn in de online handleiding te zien: https://www.christrains.com/nl/manual_scenery_station_objects_pack.html

Voorbeeld in deze plaatje.
 

otheritems18.jpg

  • Thanks 3
  • 1 month later...

Mooi Chris! Vraagje, ik ga er vanuit dat de kolenkraan een transfer point is voor kolen brandstof, maar kan hij ook al los scenery object komen en eventueel als bulk load Transferpoint? Dan kunnen routebouwers hem eventueel ook als havenkraan gebruiken. 

  • Like 1
2 hours ago, EsméevR said:

Mooi Chris! Vraagje, ik ga er vanuit dat de kolenkraan een transfer point is voor kolen brandstof, maar kan hij ook al los scenery object komen en eventueel als bulk load Transferpoint? Dan kunnen routebouwers hem eventueel ook als havenkraan gebruiken. 

De Kolenkraan is gewoon een apart object, dus niet een transferpoint. Want het spel is niet slim genoeg om een complex animatie te maken voor deze soort kraan. Dus het is gewoon 'static' - het beweegt niet - dus je kan deze as havenkraan gebruiken als 'gewoon' scenery ?

  • Like 1
22 uren geleden, ChrisTrains zei:

De Kolenkraan is gewoon een apart object, dus niet een transferpoint. Want het spel is niet slim genoeg om een complex animatie te maken voor deze soort kraan. Dus het is gewoon 'static' - het beweegt niet - dus je kan deze as havenkraan gebruiken als 'gewoon' scenery ?

Ik ging er vanuit dat het een fuel point was, dankjewel voor de info, en voor deze mooie toevoeging uiteraard!

Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy