Trophies and Medals Marc D. 240 Posted January 25, 2021 Share Posted January 25, 2021 Na anderhalf jaar de strijdbijl maar eens opgeborgen te hebben heb ik me hier uiteindelijk eens geregistreerd om al dat moois van andere ontwikkelaars te kunnen downloaden en te bekijken. Echt actief zal ik niet meer worden op de forums want daar gaat soms zoveel energie aan verloren wat ik beter aan andere dingen kan besteden. Zojuist heb ik mijn eerste upload ook op deze website geplaatst omdat de downloadsectie hier wat overzichtelijker is. Begonnen ben ik met een volledig gereviseerde versie van de Plan E's. Wanneer beschikbaar vind je in de handleiding de verbeteringen ten opzichte van de oude versie. Langzaam aan ben ik bezig om mijn content te updaten waarbij er niets meer met andere mappen gedeeld hoeft te worden en alles overzichtelijk in één map zit. Ook het nog niet eerder uitgebrachte en nieuwe materieel en objecten worden, of zijn al, aangepast en zullen te zijner tijd in de downloadsecties of forumtopics verschijnen. Dus nu eerst de Plan E en later op de dag Plan.... 7 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Sjef61 2,288 Posted January 25, 2021 Share Posted January 25, 2021 Marc, welkom terug. Ik weet zeker dat veel leden, waaronder ik, blij zijn met je terugkeer en dat jij bij ons jou materiaal ter beschikking stelt. Ze zullen vandaag nog online komen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Gerben B 191 Posted January 25, 2021 Share Posted January 25, 2021 Welkom Marc D, ik ben nog maar van het laatste uur in Trainsimulator. Maar heb al veel over je gehoord, en ook dat veel mensen je miste. Welkom terug, en bedankt dat we je mooie werk weer mogen gebruiken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Alola 282 Posted January 25, 2021 Share Posted January 25, 2021 Ik heb ook veel van je gehoord Marc D. Ik verheug me om jou ICRm te gebruiken. En ook jou andere treinen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Sikkenbaas 1,066 Posted January 25, 2021 Share Posted January 25, 2021 Marc, welkom terug! Ik heb je gemist en ik ben blij dat je weer deel wil uit maken van dit bijzondere forum waar warmhartige hobbyisten elkaar willen helpen en ondersteunen, elkaars meningen respecteren, en elkaar als gelijkwaardige zien ongeacht leeftijd, rang en stand. Jij bent met je talent toch een van de bouwers die me een aantal jaren geleden hebben 'verleid' om met mijn virtuele modelbaan, want zo noem ik het maar, te starten. Zoals jij je Rail Dreams hebt, heb ik die ook. En met mij vele van onze Forumleden. We hebben allemaal een deel van het spoorwegwezen wat ons specifiek aanspreekt. Train Simulator is daar de grote gemene deler in. Onze hobby. Uit de grond van mijn hart: Welkom terug. Sikkenbaas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Marc D. 240 Posted January 25, 2021 Author Share Posted January 25, 2021 Dan verwacht ik zeker wat nieuwe screens met de zojuist geuploade NS Plan U die zeker niet zou misstaan in jouw route . 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Sjef61 2,288 Posted January 25, 2021 Share Posted January 25, 2021 Hij staat online! Gaaf.. Plan U Ik heb de Plan U nog niet zien binnen komen maar we wachten geduldig af.. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals rcdevisser 355 Posted January 25, 2021 Share Posted January 25, 2021 Hallo Marc, Ik ben hier erg blij mee. Ik probeerde je te bereiken op een of andere manier. Niet alleen vanwege hobby zocht ik naar je, maar ook als collega vanuit ons vak als buschauffeur / touringcarchauffeur. Ik PM je van de week wel inzake de bus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals GertMeering 1,223 Posted January 25, 2021 Share Posted January 25, 2021 Hier wacht ik al zo lang op , de Plan u is een trein waar ik vaak in gereisd heb vroeger naast de Wadloper natuurlijk. Bedankt Marc ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Machinist.Mike 19 Posted January 25, 2021 Share Posted January 25, 2021 Hallo MarcD, Wat fijn om jou hier weer te zien. Wat hebben we jouw creaties gemist! Ik hoop dat je een fijn verblijf zult hebben op ST! Is het misschien een idee dat je een "club" aanmaakt waar je al jouw ontwikkelingen in kan zetten? Ik heb namelijk het idee dat jouw projecten erg populair zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Gerben B 191 Posted January 25, 2021 Share Posted January 25, 2021 Echt fantastisch dit, wat een mooie toevoeging. Geweldig! Heel erg bedankt Marc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Gohst21 4 Posted January 25, 2021 Share Posted January 25, 2021 Geachte heer Marc, ik ken U nog niet, maar veel over U gehoord. Welkom en ik wens U een goede tijd hier! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Sikkenbaas 1,066 Posted January 25, 2021 Share Posted January 25, 2021 2 uren geleden, Marc D. zei: Dan verwacht ik zeker wat nieuwe screens met de zojuist geuploade NS Plan U die zeker niet zou misstaan in jouw route . Wat denk jij dan Marc? Een aantal jaar geleden was ik gestart met bouwen van mijn route omdat ik wist dat jij de Plan U in ontwikkeling had. Toen jij jouw 2400 beschikbaar stelde kon ik een stukje jeugd terug bouwen, en als je Plan U zijn slagen maakt dan heb ik ook mijn Rail Dreams gerealiseerd. Dus 'stay tuned' voor de screenshots van je werk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Machinist.Mike 19 Posted January 25, 2021 Share Posted January 25, 2021 Mooi plaatje Sikkenbaas. De treinen van MarcD zullen idd niet misstaan op jouw route. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Alola 282 Posted January 25, 2021 Share Posted January 25, 2021 Zeker zou de Plan U niet misstaan op jouw route @Sikkenbaas 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals verbo622 23 Posted March 9, 2021 Share Posted March 9, 2021 MarcD, misschien wat laat maar uit blijk van waardering, wil ik jouw toch bedanken voor die prachtige Plan U. nu zag ik hier boven de 2400 op een plaatje, is die nog ergens te downloaden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Sjef61 2,288 Posted March 9, 2021 Share Posted March 9, 2021 19 minuten geleden, verbo622 zei: MarcD, misschien wat laat maar uit blijk van waardering, wil ik jouw toch bedanken voor die prachtige Plan U. nu zag ik hier boven de 2400 op een plaatje, is die nog ergens te downloaden. Voorlopig nog niet. Als die er komt zullen wij of MarcD dat melden net als de Plan U.. Rustig afwachten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Alola 282 Posted March 9, 2021 Share Posted March 9, 2021 We hebben hier online gelukkig alle tijd! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals verbo622 23 Posted March 10, 2021 Share Posted March 10, 2021 Bedankt Sjef61. respect en geduld is ook een eigenschap. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Marc D. 240 Posted March 17, 2021 Author Share Posted March 17, 2021 De NS 2400 is eigenlijk klaar maar omdat ook de sik gebruik maakt van gedeelde textures moet deze ook eerst helemaal af zijn alvorens ik ze beiden weer upload. Een kleine update voor de NS 2-300 Sik video 1 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Sjef61 2,288 Posted March 17, 2021 Share Posted March 17, 2021 Mark, Je hebt er echt werk van gemaakt zeg. Gaaf ook die animaties! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals rcdevisser 355 Posted March 18, 2021 Share Posted March 18, 2021 Geweldig Marc. Ziet er gelikt uit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Gerben B 191 Posted March 18, 2021 Share Posted March 18, 2021 Prachtig Marc, het is een schitterende loc. Weer knap gedaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Vectron 164 Posted March 18, 2021 Share Posted March 18, 2021 Ziet er heel goed uit Marc. Ben benieuwd naar de 2400. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Alola 282 Posted March 18, 2021 Share Posted March 18, 2021 Wauw Mark, Als de Sik uit is kan ik hem gelijk gebruiken als rangeerloc, in tegenstelling tot de Sik van Wilburgraphics Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts