Jump to content
Stem nu op jouw favoriete Screenshot van de Maand! I Cast your vote for your favourite Screenshot of the Month! ×

MyRailDreams


Marc D.

Recommended Posts

  • 1 month later...

De 2e update. De kraan is nu te bedienen maar is niet functioneel (ik heb ook geen idee hoe deze functioneel te krijgen ?). Ook ben ik de afgelopen week bezig bezig geweest met een bijpassende werkwagon te fabriceren die ook te zien is in de video. Er is echter wel een een minpuntje die tegen mijn eigen regels ingaan, door deze update zullen de eerder gemaakte scenario's met de sik niet meer werken. Omdat ik de fabrieksplaten tot aan de met blauwe zwaailampen uitgevoerde sikken aan de loc nummering heb gekoppeld heb ik de naamgeving moeten veranderen. Maar voor diegene die handig is met RW-tools of iets dergelijks is dit wel te verhelpen.

 

 

 

Edited by Marc D.
  • Like 11
  • Thanks 3
Link to comment
Share on other sites

Hoi Marc,

De  Sik 360 was de enigste groene Sik met kraan deze reed in Amsterdam op de "Rietlanden" en "Watergraafsmeer" rond.

Ik hoop dat deze Sik ook mag deelnemen aan jouw "Sikkenvloot".

Lmt_360_groen_gelekraan.jpg

Edited by Martin1959
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
59 minuten geleden, Kevin Schipper zei:

ik vind het jammer dat ik het nog niet van uit de quick drive nog niet kan opstarten en tractie geven en remmen zo als in het echt . 

 

betreft de sik 200 serie ?

 

Met Vriendelijke groet 

 

Kevin 

Ik zal er QD voor maken

Link to comment
Share on other sites

4 minuten geleden, quintenvanhengel08 zei:

Kun je dan ook een QD voor de NS 2500 en 2400 maken? Zou gaaf zijn.

Die was er al maar ik kijk die even na of die nog werken.

Ik maak ze niet van allemaal, dus geef even je voorkeur

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy