Jump to content
Stem nu op jouw favoriete Screenshot van de Maand! I Cast your vote for your favourite Screenshot of the Month! ×

HSL Antwerpen - Amsterdam


Michael1234

Recommended Posts

3 uren geleden, amtrak100 zei:

I wonder if the drive to Antwerp will be in it? If not, I'm still getting it. 

Antwerp won't be finished in this release. It will be driveable, as most trackside objects are already done, but the scenery is far from ready 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

50 minuten geleden, ChrisTrains zei:

Zijn er geen quickdrive spawn punten meer? Ik zie het route niet in quickdrive, alleen in 'standard' scenarios.

Dat klopt, daar zijn we helaas niet aan toegekomen, hopelijk kunnen we die alsnog snel toevoegen.

Alle oude scenario's zijn niet meer compatible, dus ook de oude quick drive niet.

Edited by Michael1234
Link to comment
Share on other sites

Ik heb een vraag, ik ben dus een Scenario aan het maken, en ik kom dus nu pas in Noorderkempen maar ik zie dat er geen stations borden staan van : Noorderkempen. En ik heb alles geinstalleerd wat in het Google - Excel bestand stond. Is dit omdat deze niet zijn toegevoegd of mis ik toch wel iets?

image.thumb.png.83df0dc443339e7daccfaffb4b63821e.png

Link to comment
Share on other sites

55 minuten geleden, NigelGiveYou zei:

Ik heb een vraag, ik ben dus een Scenario aan het maken, en ik kom dus nu pas in Noorderkempen maar ik zie dat er geen stations borden staan van : Noorderkempen. En ik heb alles geinstalleerd wat in het Google - Excel bestand stond. Is dit omdat deze niet zijn toegevoegd of mis ik toch wel iets?

Nee je mist niets, ze zijn inderdaad niet toegevoegd. Eigenlijk nooit echt bij stilgestaan, maar er zijn ook geen Belgische stationsnaamborden met Noorderkempen er op.

Link to comment
Share on other sites

Zojuist, Michael1234 zei:

Nee je mist niets, ze zijn inderdaad niet toegevoegd. Eigenlijk nooit echt bij stilgestaan, maar er zijn ook geen Belgische stationsnaamborden met Noorderkempen er op.

Ahaaa, oke ja ik vroeg het me al af dus ik dacht ik vraag het eventjes. Maar dat is helemaal goed dan!

Link to comment
Share on other sites

Vanmorgen de route bekeken.

 

Ondanks dat het stuk nog niet af is tussen Breda en Antwerpen.

Vind ik het al prachtig!

 

Rij zelf veel op en neer met de auto over de E19 tussen Meer en Antwerpen. 

De infrastructuur hebben jullie echt heel realistich gemaakt.

Zo als het is in werkelijkheid.

 

En betonnen overkapping van Sint-Job tot aan Kleine Bareel.

Is ook echt, zo als ie in werkelijkheid is ?

 

Petje af hoor!

Mooie route 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ik ben erg blij met alle positieve reacties en mooie screenshots die ik voorbij zie komen! ?

We zijn er van op de hoogte dat sommige mensen last hebben van een vastlopende game, zodra ze een scenario proberen te starten die in Amsterdam begint.
De oorzaak is bekend en we hopen snel met een patch te komen die het probleem verhelpt.

Scenario's die in Rotterdam, Breda of Noorderkempen beginnen zouden hier geen last van moeten hebben.

Edited by Michael1234
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy