Jump to content
Stem nu op jouw favoriete Screenshot van de Maand! I Cast your vote for your favourite Screenshot of the Month! ×

HSL Antwerpen - Amsterdam


Michael1234

Recommended Posts

Zojuist, ChrisTrains zei:

In welke pakket zijn de wegen (zoals de A4) te vinden. Ik heb alle stoepen, wegen, en straten pakketen al gedownload van de benodigde assets lijst maar de A4 is voor mijn nog steeds gras.

 

Link to comment
Share on other sites

I am impressed by this route. It felt really good to drive to Antwerp. I'm

glad you guys decided to put that in to get a small glimpse of that section. For me, performance was excellent. Great job!??

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

I downloaded and installed all the requirements on the spreadsheet and hoped for the best Lol ?. I've got nothing missing in the route. Everything appears to be there. So I can say the requirements list appears to be 100% correct with all we need for the route.

Link to comment
Share on other sites

Dat is "Hollandsch Diep Brug HSL" van xshooter1, geen idee waar die vandaan komt.

 

Missende assets identificeren kan je trouwens heel makkelijk zelf met de check route functie van TS-Tools. ?

 

Bestanden die in .ap files zitten kan TS-Tools niet controleren, dus niet schrikken als de Academy assets in de lijst van missende assets staan.

Edited by KerAp
Link to comment
Share on other sites

Een update voor de HSL in nu beschikbaar!
In deze update zijn de volgende 2 dingen aangepast:

  • Probleem opgelost waardoor sommige mensen last hadden van een crashende game
  • 2208 tiles van het oude Noordwest Nederland gedeelte zijn verwijderd waardoor het formaat van de route is gereduceerd met 90MB in grootte en laad tijden zijn verbeterd

 

Edited by Michael1234
  • Like 3
  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

De nieuwe versie van de route is weer prachtig! Echter het enige probleem waar ik tegenaan loop bij het oprijden van de HSL (richting rotterdam) ik in eerste instantie telkens rode seinen vlak voor de oprit (de seinen die niet voor ETCS liggen werken wel gewoon) en vervolgens de switch naar ETCS ook niet bepaald soepel verloopt (ook telkens opdrachten naar 0km/h). Techinsch gezien strand ik dan telkens in de spanningsluis ?.  Ik heb geprobeerd het op te lossen door nieuwe versies van allerlei dingen te downloaden, maar dit heeft het allemaal niet gefixt. Hebben jullie enig idee waar het aan kan liggen?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Geweldige update! Ik krijg het alleen niet voor elkaar de brug over het Hollands Diep in beeld te hebben, net als Chris. De brug is wel terug te vinden in de assests maar zowel Zuid-West NL als HSL route kunnen hem blijkbaar niet vinden. Iemand een idee hoe dit op te lossen? 

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

wie kan me helpen??   station Blaak  heb geen verlichting en als ik de de HSL op gaat (Rotterdam richting Breda) krijg ik van ESTS  een snelheid beperking  van 0km  net voor de dat ik de tunnel in ga en naast dat lig de grond daar nog er rij ik door de grond heen 

20220626131901_1.jpg

20220626132409_1.jpg

20220626132359_1.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ten eerste echt een hele toffe route mijn complimenten! Al vele mooie ritjes mogen maken ?

 

Zijn er (toekomstige) plannen om deze route door te trekken naar Brussel?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Hier ook maar weer eens een update over plaatsen. De bouw van deze route ligt namelijk alles behalve stil ?
In België wordt hard gewerkt aan de uitbreiding naar Antwerpen:34RAy1c.thumb.jpg.48eeb2f0500d13fbb6851523ff8793e3.jpgf85GqVl.thumb.jpg.74bee36e020d13c5b5897fbdaea1b88d.jpg

Het voormalige station Antwerpen Dam kom je eigenlijk niet langs, maar ligt wel net in het zicht voor je de tunnel richting Antwerpen Centraal in rijdt, dus heeft het toch een plekje in de route gekregen
5vq2jgS.thumb.jpg.e0e37bb7924077b5b1c4821086984566.jpgXLwYiMl.thumb.jpg.01c83b65fc19f1fcd7e04594af97b921.jpgqtHYxnF.thumb.jpg.30f94e1dcd9e01487bb3e8a44da06953.jpgxpozwYz.thumb.jpg.e4c3831612b666ab7b94d0cfd9e61fe0.jpg

In Nederland zijn wat meer details aan het Emplacement van Rotterdam Centraal toegevoegd:
NsyyNrE.thumb.jpg.06f4ce5ac2382618cd8e4e5cf91618e5.jpg

3uJskQf.thumb.jpg.8b2d011a318d5a8e0851f36bea4e1c88.jpg

 

Edited by Michael1234
  • Like 13
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy