Jump to content

De Oude Lijn v2


eddie

Recommended Posts

Hallo,

 

Ik had een vraag als ik de route van de oude lijn traject sprinter haarlem open dan krijg ik een blanco ondergrond waar de sporen opliggen tevens mis ik een paar sporen terwijl ik wel degelijk de wop sporen op dutchsims heb gedownload en alle DLC naar mijn idee ervoor heb die verplicht waren,

Laat me gerust weten wat het probleem zou kunnen zijn,

 

Groetjes, Brian.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hallo allemaal!
Een lange tijd stil gezeten. Ik heb lang niet meer aan de route gezeten. Komt door meerdere factoren als motivatie en ik was op vakantie. Hopelijk heeft iedereen genoten van zijn/haar vakantie.
Maar v1.01 van de Oude Lijn is afgerond en is bezig met het uploaden naar Dutchsims/SimTogether. Er zijn aanpassingen en verbeteringen gedaan in de route. Hier op een rijtje:
- Diverse spoor technische punten opgelost/verbeterd
- Haarlem Goederen scenery update
- Leiden scenery update
- Scenery uitgebreid tot aan Sassenheim
- BVL Tram Den Haag afgemaakt
- Fouten in de readme opgelost

Vanzelf zal deze week de route online komen op de websites!

20220201125553_1.jpg

  • Like 12
  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Bedankt voor deze update. Het ziet er allemaal weer prima uit. Alleen ben je, denk/hoop ik, iets vergeten te verwijderen. Het wegen deel bij Leiden is nu stukken beter alleen rijden er nog steeds auto's bij de pijlen. (zie screen) Ook dwars door de statische auto's heen.394303034_deoudelijn.thumb.jpg.599050559be925ccd4d377cc97321abb.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Persoonlijk vind ik dat zeer onbelangrijk, zolang de route er voor de rest netjes uit ziet en alles op en rondom het spoor goed werkt kwa seinen en wissels.

Ik erger mij niet zo aan het verkeer mocht dat een beetje misgaan, denk ook dat je altijd wel problemen blijft houden als het gaat om het verkeer in dat soort situaties.

 

Natuurlijk goed van je dat je bepaalde dingen doorgeeft aan de bouwer, maar bij sommige dingetjes moet je denk ik even je beide ogen sluiten en laten voor wat het is.

100% waar getrouw krijg je het toch niet in TS.

Link to comment
Share on other sites

18 uren geleden, GertMeering zei:

Persoonlijk vind ik dat zeer onbelangrijk, zolang de route er voor de rest netjes uit ziet en alles op en rondom het spoor goed werkt kwa seinen en wissels.

Ik erger mij niet zo aan het verkeer mocht dat een beetje misgaan, denk ook dat je altijd wel problemen blijft houden als het gaat om het verkeer in dat soort situaties.

 

Natuurlijk goed van je dat je bepaalde dingen doorgeeft aan de bouwer, maar bij sommige dingetjes moet je denk ik even je beide ogen sluiten en laten voor wat het is.

100% waar getrouw krijg je het toch niet in TS.

Het is ook niet belangrijk. Dit weg 'probleempje" was mij in v1.0 opgevallen en was nu benieuwd naar het vernieuwde resultaat. Het was perfect opgelost echter ik zag dus iets bewegen bij de statische auto's, Vandaar dat ik dit eventjes aan de auteur wilde melden. Aan Edgar nu de keus wat hij er mee doet in de volgende update. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • eddie changed the title to De Oude Lijn v2

De afgelopen tijd heb ik flinke stappen gemaakt in de route. Zo ben ik met het spoor t/m Schiphol Airport, is de BVL tot Hoofddorp al compleet en ben ik flinke stukken scenery aan het bouwen.

Ik ben zo bezig geweest tussen Sassenheim en Nieuw-Vennep, ben ik begonnen aan Hoofddorp en heb ik de tunnels van Schiphol aan de Hoofddorp kant en het station zo goed als af (nog wat puntjes op de i). De route is dus kilometers aan het maken en we komen steeds dichterbij Amsterdam.

Ondertussen ben ik ook bezig met het verbeteren van v1.01. Zo zijn er weer bugs ontdekt die ik aan het oplossen ben en een paar verbeteringen (onder andere in de geavanceerde seinopvolging). Binnenkort kan er misschien een v1.02 uit komen, ik zal jullie daar op de hoogte houden.

Hier volgen nog een aantal screens van de progressie. Met dank aan Christrains en MichaelO voor het maken van de objecten van Schiphol. Een stuk realistischer zo!

24010_20221111115603_1.png

24010_20221111115616_1.png

24010_20221111115645_1.png

24010_20221111115728_1.png

24010_20221111115756_1.png

24010_20221111115813_1.png

  • Like 14
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Waarom niet iets langer wachten met het uitbrengen van een versie 2.0 van de oude lijn. Is het geen idee oop versie 2.0 van Vlissingen tot Amsterdam Centraal geheel te bouwen en eventueel de route hoe de oude benelux reed tot aan Roosendaal toe te voegen aan Versie 2 dit zal wel een sterke verbetring zijn en tevens een grote update van de route

Link to comment
Share on other sites

Waarom zou je in vredesnaam tot aan Vlissingen bouwen?
Je kan in de route Zuidwest Nederland al naar Vlissingen rijden tot aan Rotterdam CS.
Alleen het stuk Rotterdam - Den Haag ligt nog nergens in een route.
Op dit moment kun je wel vanaf Den Haag naar Haarlem op Oude  Lijn
Op NW NL van Haarlem naar Amsterdam
Op de HSL van Amsterdam naar Rotterdam en dan op Zuidwest NL van Rotterdam naar Vlissingen.

 

Is dus al mogelijk in TS via een omweg ?

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Een hele goedemorgen iedereen!


Lang stil geweest in dit topic, excuus daarvoor. Hierbij volgt een update:
Ik ben de afgelopen tijd druk bezig geweest met Leiden-Schiphol-Amsterdam. Dat gedeelte begint nu vorm te krijgen. Maar ik heb ook niet stil gezeten bij het oude stuk!
Ik heb over de gehele route de straatverlichting verbeterd, de CTA's op de perrons geplaatst, ATBvv toegepast waar het ligt en hier en daar een scenery upgrade. Vooral het stationsplein van Leiden is flink verbeterd. Deze versie met verbeteringen zal gereleased worden als v1.1 en het zal niet lang meer duren voordat deze ook bij jullie terecht is, stay tuned!
Geniet van de screens en ik zie jullie snel!

24010_20230619090047_1.png

24010_20230619090059_1.png

24010_20230619090112_1.png

24010_20230619090123_1.png

  • Like 7
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy