Jump to content
Stem nu op jouw favoriete Screenshot van de Maand! I Cast your vote for your favourite Screenshot of the Month! ×

De Oude Lijn v2


eddie

Recommended Posts

Ik sluit  me graag bij een eerdere quote van Treintje aan. Geweldig dat Den Haag nu ook aangedaan wordt.

De sceens zien er weer geweldig uit. Ik zie net als vele anderen uit naar de release van deze schitterende route.

succes met de laatste loodjes.??

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Na zo'n 2.5 jaar gebouwd te hebben aan deze route ben ik op een fase gekomen waar ik erg trots op ben: testen en de puntjes op de i zetten. De route is na heel wat ups and downs eindelijk zover om getest te worden en de laatste puntjes te behandelen. Kortom: het zal niet lang meer duren voordat Den Haag te maken krijgt met een invasie van spelers 

Screenshot_17.png

Screenshot_179.png

Screenshot_217.png

  • Like 13
  • Thanks 3
Link to comment
Share on other sites

Op 2-5-2022 om 23:18, Edgarii zei:

Kortom: het zal niet lang meer duren voordat Den Haag te maken krijgt met een invasie van spelers 

 

 

 

 

Nou Edgarii,

 

Ten tijde van de POKEMON GO rage heeft mijn stad Den Haag, en met name Kijkduin, ook al een invasie gehad met spelers.

Kijk uit wat je aanroept! ?

 

Maar ik ben als Hagenees erg trots op hoe je de Hofstad virtueel op de kaart hebt gezet! ?

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Het is bijna zover. Na 2.5 jaar gebouwd te hebben met een doel op Den Haag-Haarlem af te krijgen is dan toch eindelijk gelukt.
Begonnen in Den Haag, uitgebreid naar Leiden en Haarlem. En dan kan ik eindelijk met trots zeggen dat op 28 mei om 12:00h de route gepubliceerd gaat worden voor het publiek op Dutchsims en op SimTogether.

Met stukken als Den Haag HS / Den Haag CS / Den Haag Binckhorst naar Leiden CS en verder naar Haarlem met een uitbreiding naar Zandvoort. 65 kilometer lang met ruim 60 minuten rijplezier. Van Intercity tot Sprinter tot goederentrein tot omgeleide internationale trein tot leeg mat, er kan van alles op de route gedaan worden.
Ik wil al mijn testers bedanken en het Dutchsims / Simtogether team voor het testen en controleren van de route en het uitgeven van de route via hun forum.
Nog een paar nachtjes slapen en dan zal Den Haag toch echt stromen met spelers.  

Screenshot_285.png

20211109122203_1.jpg

  • Like 14
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

@Edgarii

 

Ik vind het een geweldige route! Mooi gebouwd!

 

Maar toch heb ik een route technische opmerking die voortkwam uit een scenario.

Toen ik met de SGM Zandvoort aan Zee kwam binnenlopen toonde het inrijsein groen, terwijl het, volgens mij, oranje moest zijn.

Het spoor houdt immers op. Om het sein oranje te krijgen dien je eigenlijk afsluitlantaarns te plaatsen aan het einde van het spoor.

Ik heb die afsluitlantaarns toegevoegd in mijn gedownloade versie van je route, met als resultaat dat het sein inderdaad oranje toont.

Misschien een tip voor een update?

Link to comment
Share on other sites

1 uur geleden, Sikkenbaas zei:

@Edgarii

 

Ik vind het een geweldige route! Mooi gebouwd!

 

Maar toch heb ik een route technische opmerking die voortkwam uit een scenario.

Toen ik met de SGM Zandvoort aan Zee kwam binnenlopen toonde het inrijsein groen, terwijl het, volgens mij, oranje moest zijn.

Het spoor houdt immers op. Om het sein oranje te krijgen dien je eigenlijk afsluitlantaarns te plaatsen aan het einde van het spoor.

Ik heb die afsluitlantaarns toegevoegd in mijn gedownloade versie van je route, met als resultaat dat het sein inderdaad oranje toont.

Misschien een tip voor een update?

Sein 252 zou in principe ook geel moeten tonen in verband met te korte remafstand tot sein 264. Dus bij passeren van sein 252 ga je al terug naar 40 km per uur, waarna je voor sein 264 (laatste sein voor je spoor 2 (Zvt) al op de juiste snelheid zit en dus op zicht binnen kan rijden. Wellicht met code (sein 711= #xDD#) en code (sein 252= #xDC#) realiseren. Op die manier krijg je groen - geel - geel - rood. 

Link to comment
Share on other sites

Zojuist gereden van Den Haag CS naar Haarlem met ATB. Bij Voorhout en Hillegom zaten een paar stukjes rail met een vreemde snelheid (41KM)  De ATB reageerde er, gelukkig, niet op. Ook iets voor de volgende update.  Als testers nu eens met ingeschakelde ATB gaan testen dan zou dit al opgelost kunnen zijn. Jammer.

Verder vind ik dat je een geweldig mooie route hebt gemaakt. Chapeau.  Zeer veel herkenbare punten dus waarheids getrouw gebouwd

Edited by Treintje
zins opbouw aangepast
Link to comment
Share on other sites

Hey @Treintje

 

Tot nu toe ben je de enige met dit probleem, in de afgelopen 2 jaar heb onder andere ik, maar ook veel andere, deze route getest met ATB aan. In deze jaren hebben wij niks gevonden over een vreemde snelheid bij Hillegom, kan je misschien een foto sturen van het probleem?

Vriendelijke groet, Clipmeneernl

Discord en Download Moderator

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy